s.e.v.a.n. Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) Ja dat snap ik ook niet bij mij lukt het wel en bij iemand anders niet Bewerkt: 16 september 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
Giorgo Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Dit is raar probeer eens in een andere hoek dan en vlieg minimum 15 min. en load niet maar verdrink jezelf gewoon. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Ja dat snap ik ook niet bij mij lukt het wel en bij iemand anders wel Wat misschien voor wat verwarring zorgt: 15 minuten vliegen. Met een DoDo ben je na 15 minuten veel minder ver dan met een Hydra. Probeer dus een zo snel mogelijk vliegtuig te gebruiken. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) Ja dat klopt Giorgo dat wat je zei heb ik geprobeerd en het lukte Ik heb heel SA bijna in mijn bezit maar ik zei dat het bij mij in elke hoek lukte dit was niet altijd zo maarja ik heb in ieder geval gekregen wat ik wou namelijk heel SA in mijn bezit erg bedankt iedereen Bewerkt: 16 september 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
Svenie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 hallo ik heb twee gebieden in san fiero maar de los santos vagos lopen er niet rond dus ik kan de gebieden niet overnemen en kan je ook ganwars in the countryside doen bedankt al he Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 hallo ik heb twee gebieden in san fiero maar de los santos vagos lopen er niet rond dus ik kan de gebieden niet overnemen en kan je ook ganwars in the countryside doen bedankt al he Je kan geen gang wars doen in de country side. Alleen als je doet wat hierboven staat. Dat van die twee gebieden in San Fierro weet ik niet. Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Ik zit ook met een probleem nu ik heb heel lang gevlogen en nu is er een paarse rechthoek over heel red county wel 1/5 van heel de map maar ik zie er nooit Ballas ofzo dus weet iemand een tip. S.e.v.a.n.:blij dat ik je geholpen heb. Bewerkt: 17 september 2005 door Giorgo Reageren
Svenie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 bij mij is het grootendeels san fiero en hunter quary las barancas maar kan je ook in las venturas en jammer dat je niet op mount chiliad kan Reageren
Caltson Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 bij mij is het grootendeels san fiero en hunter quary las barancas maar kan je ook in las venturas en jammer dat je niet op mount chiliad kan Kijk naar de tekst in dit topic,je kan heel SA in bezit krijgen Reageren
Svenie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 ja maar dan moeten de ballas en de vagos er wel lopen en bij mij doen ze dat niet Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) ja maar dan moeten de ballas en de vagos er wel lopen en bij mij doen ze dat niet Ja nu je het daarover hebt bij het Jefferson Motel in LS wat toen bij mij van de Ballas was Toen liepen er bij mij ook geen Ballas rond Pas twee maanden daarna zag ik tot mijn verbazing drie Ballas staan genoeg voor een Gang War en nu heb ik dat kleine gebied voor de Grove Bewerkt: 17 september 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
Svenie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 ja heb ik ook gehad maar is het niet vreemd dat er in geen elk gebied 1 loopt Reageren
Caltson Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 komt gewoon omdat het ganggebied veel te klein is en dat je dus gewoon over die hood ziet,en dus bijna niemand opdaagt maar er zijn somigge plekjes die groot genoeg zijn om niet "over te kunnen zien" Reageren
Svenie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 dat bedoel ik ik ga naar grote gebieden en nee niemand te zien ik kijk overal en keer later dan nog eens terug maar nee niemand te vinden Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Voor de peeps zijn er in de Country Side gewoon geen paths gemaakt. In het script staan geen instructies over peeps in de Contry Side. Daarom loopt er niemand, en dus ook geen gangleden. De enige manier om er peeps (en gangleden) te laten lopen is door middel van modden. Volgens mij is dat wel te doen, weet het niet zeker. Bewerkt: 17 september 2005 door Gunslinger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.