Jump to content

Gang area's

Recommended Posts

Geplaatst:

....of je gebruikt de cheat "gangs nemen de straten over",maar als je geen cheats gebruikt gebruik er dan ook geen..

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Svenie

13

• s.e.v.a.n.

10

• Giorgo

5

• Gunslinger

4

Geplaatst:
Voor de peeps zijn er in de Country Side gewoon geen paths gemaakt. In het script staan geen instructies over peeps in de Contry Side. Daarom loopt er niemand, en dus ook geen gangleden. De enige manier om er peeps (en gangleden) te laten lopen is door middel van modden. Volgens mij is dat wel te doen, weet het niet zeker.

Maar ik heb de ps-versie anders zou het wel via je scripts de plaatsen aanpassen maar op de ps gaat dat natuurlijk niet dus ik zit met een probleem denk ik.

Geplaatst:

ik heb meer dan 30 minuten gevlogen en bij mij doet ie het niet,zal wel van ps2 tot ps2 afhangen zeker?

p.s. ik vloog met hydra

Geplaatst:

klopt je moet wel rechtsboven vliegen ik vloog eerst de hele tijd maar rechtsonder

En by the way GTAidioot heeft gelijk :Y

die cheat heeft niet veel zin

Geplaatst: (bewerkt)

Ja dat klopt maar ik ben gewend altijd rechtsonder te vliegen maar nu vlieg ik rechtsboven elke keer

Trouwens ik las op een site dat het rechtsboven is maar daar vlieg ik tog al ziezo elke keer naartoe

Maar het klopt wel bij mijn SA kan ik naar Lboven Lbeneden Rboven en Rbeneden vliege en dan lukt het zelfs warschijnlijk een fout in het spel :cya:

Bewerkt: door s.e.v.a.n.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...