Caltson Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 ....of je gebruikt de cheat "gangs nemen de straten over",maar als je geen cheats gebruikt gebruik er dan ook geen.. Reageren
Svenie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 als je het spel 100% uitgespeeld hebt en je cheat dan geburt er toch niet he Reageren
Krid Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Ik weet het niet, kun je proberen en hem dan gwoon niet opslaan Reageren
Svenie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 ma komen hun gang kleuren dan op de radar Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Nee volgens mij niet Reageren
Svenie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 dan heeft het eigenlijk niet veel nut vind ik Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Voor de peeps zijn er in de Country Side gewoon geen paths gemaakt. In het script staan geen instructies over peeps in de Contry Side. Daarom loopt er niemand, en dus ook geen gangleden. De enige manier om er peeps (en gangleden) te laten lopen is door middel van modden. Volgens mij is dat wel te doen, weet het niet zeker. Maar ik heb de ps-versie anders zou het wel via je scripts de plaatsen aanpassen maar op de ps gaat dat natuurlijk niet dus ik zit met een probleem denk ik. Reageren
Svenie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 nu zit ik daar mooi met die kleuren van gans op mijn radar Reageren
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 ik heb meer dan 30 minuten gevlogen en bij mij doet ie het niet,zal wel van ps2 tot ps2 afhangen zeker? p.s. ik vloog met hydra Reageren
Svenie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 naar waar vloog je en by de way die gang areas zijn nergens goed voor Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 19 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2005 klopt je moet wel rechtsboven vliegen ik vloog eerst de hele tijd maar rechtsonder En by the way GTAidioot heeft gelijk die cheat heeft niet veel zin Reageren
Svenie Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 het geeft toch geen verschil rechtsonder rechtsboven Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 19 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2005 (bewerkt) Ja dat klopt maar ik ben gewend altijd rechtsonder te vliegen maar nu vlieg ik rechtsboven elke keer Trouwens ik las op een site dat het rechtsboven is maar daar vlieg ik tog al ziezo elke keer naartoe Maar het klopt wel bij mijn SA kan ik naar Lboven Lbeneden Rboven en Rbeneden vliege en dan lukt het zelfs warschijnlijk een fout in het spel Bewerkt: 19 september 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.