Big-Bear Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Ziet er echt leuk uit rick, 1 ding: Dat eiland van jullie, jullie moeten wat aan de stoep texture doen , deze is namelijk niet zo mooi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Ziet er echt leuk uit rick, 1 ding:Dat eiland van jullie, jullie moeten wat aan de stoep texture doen , deze is namelijk niet zo mooi Ja, sorry maar heeft iemand mss een mooiere texture van wegen met stoep ernaast? Dit was de enige die ik kon vinden via google. En heb ook nog een vraagje: Heeft iemand voor mij de waterpro.dat voor de gestripte versie van Vice City? Bewerkt: 7 oktober 2005 door Wiepie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Dit zijn alle textures die je nodig hebt voor een simpel eiland: texturessss.rar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Nou, kijk eens aan, dat ik nou net in de buurt ben Probeer deze maar eens Bradley moets je weer eens voor zijn Bewerkt: 7 oktober 2005 door Big Bear Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Oke bedankt jullie 2, maar heeft ook iemand hier de waterpro.dat voor de gestripte VC? Hier een screen van het eiland met een auto: http://img84.imageshack.us/img84/6493/eila...3ingame28qq.jpg [EDIT] Ik denk niet dat ik die textures ga vervangen om dat ik mijn eiland ge-attached hebt en dan moet ik alles weer detachen. Dat neemt te veel tijd in. Bewerkt: 7 oktober 2005 door Wiepie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 dat is mischien wel zo maar het resultaat wordt er wel mooier op en een goed begin is het halve werkt. ps ziet er voor de rest wel mooi uit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 nogmaals mijn complimenten voor de mod Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Bedankt allemaal voor de complimenten. Ik gebruik nu al een mooiere texture. Maar moet ik gewoon voor een kruispunt enzo gewoon in Photoshop mijn texture aanpassen dat het een kruispunt wordt? Bewerkt: 7 oktober 2005 door Wiepie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 ja, mischien dat het ook in de file van Bradley zit? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) ja, mischien dat het ook in de file van Bradley zit? Nee, jammer genoeg zit die daar niet in! [EDIT] Nieuwe weg texture zit erin. Nu nog weten hoe ik een kruispunt moet maken. Bewerkt: 8 oktober 2005 door Wiepie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 Ik heb weer een gebouw ingame: Het is een kleding winkel: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 Jou models zijn veels te donker Rick_Mense. Je moet ze Pre-lighten . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 ik vindt ze wel goed.maar idd wel te donker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 Idd, iets te donker. Straks mss screens van de wegen helemaal af op het eiland. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 8 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 Oke ik heb nu pre lighting toegspast. Maar heb nog geen screens van het stadium enzo met pre lighting. Ik heb wel even een Pimp garage gebouwd genaamt: Pimp Paradise Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts