Big-Bear Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 Het zijn 2 erg leuke gebouwen, vooral die Pimp Garage, maar Pre-Light ze inderdaad wat meer, wat je ook moet doen, alles mooi mappen, en hier onder een plateau zetten, dat ziet er al wat mooier uit;) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 8 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2005 Ik wou ff zeggen dat mijn naam veranderd is..! Mad Dogg = Achille ff zetten in hoofspost want er staat nog Mad Dogg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Het zijn 2 erg leuke gebouwen, vooral die Pimp Garage, maar Pre-Light ze inderdaad wat meer, wat je ook moet doen, alles mooi mappen, en hier onder een plateau zetten, dat ziet er al wat mooier uit;) Bedankt voor de complimenten. Ik ga er geen plateau onder zetten, dit is alleen een test of ze het doen in VC. Als het eiland af is zet ik ze daar op en mischien al in 1 keer in SA. ( dus niet meer testen op VC ) En Achille je naam is veranderd in de lijst. En ik heb het Mac Burn restaurant gemaakt gemaakt : Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Erg mooi Rick_Mense! Als je nog logo's nodig hebt, moet je het even op MSN of per PB zeggen! En wanneer kunnen we de huizen op het eiland zien? Of is dat nog niet klaar? Bewerkt: 9 oktober 2005 door DaddyPimp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 @ DaddyPimp Aan de huizen op het eiland word nog hard gewerkt @ Iedereen hier me aller eerste gebouw met 3Ds Max (schoonmaakbedrijf) en hier nog een gebouw waar ik net 2 sec mee bezig ben Greetz GizmO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 @ DaddyPimp Aan de huizen op het eiland word nog hard gewerkt @ Iedereen hier me aller eerste gebouw met 3Ds Max (schoonmaakbedrijf) en hier nog een gebouw waar ik net 2 sec mee bezig ben Greetz GizmO mooie gebouwen voor je eerste keer met 3dsmax. Gaat het goed met het eiland trouwens Rick_mense en Wiepie? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 @ DaddyPimp Aan de huizen op het eiland word nog hard gewerkt @ Iedereen hier me aller eerste gebouw met 3Ds Max (schoonmaakbedrijf) en hier nog een gebouw waar ik net 2 sec mee bezig ben Greetz GizmO mooie gebouwen voor je eerste keer met 3dsmax. Gaat het goed met het eiland trouwens Rick_mense en Wiepie? @GizmO Erg netjes Idd @naim Ik ben bezig met de wegen (ja, voor de zoveelste keer) maar nu moet het toch echt gaan lukken, heb nu de juiste textures. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 9 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb een kerk gemaakt: Alleen wil ik de deur textuur nog veranderen, in een andere die er meer bij past, maar die kreeg ik pas toen ik de kerk al ingame had. Bewerkt: 9 oktober 2005 door Rick_Mense Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Zoals altijd weer super vet gedaan man KUTGW en Naim/Rick Thanks voor compliment Greetz GizmO Bewerkt: 9 oktober 2005 door ~> GizmO <~ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Ik heb een kerk gemaakt:Alleen wil ik de deur textuur nog veranderen, in een andere die er meer bij past, maar die kreeg ik pas toen ik de kerk al ingame had. hij is prachtig Rick Egt mooi gedaan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2005 Tip: Verlicht je textures met Z-modeller, dan heb je geen last meer van deze klo*te bug, Ik zal kijken of er ergens een tut over is. Zo is het iniedergeval met 3DS geloof ik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 Weer iets nieuws :o Designshop met Bcc eraanvast Greetz GizmO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 Zier er goed uit Gizmo! mooi ontworpen Ga zo door Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 Thanks man ik zal heel lang door gaan is zo vet man om dit te maken .. alleen ik kan niet testen zou niet weten hoe in SA ... naja volgende gebouw word aan gewerkt Greetz GizmO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 (bewerkt) @ GizmO Ziet er goed uit Ik ben al een stuk verder met het eiland, heb nu het eerste kruispunt af! Alleen er heb ik er een heel klein hoogteverschil in gedaan , zodat de bochten bijvoorbeeld goed over de andere stoep heen lag, als hier andere manieren voor zijn hoor ik het graag! Bewerkt: 10 oktober 2005 door Wiepie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts