Rick_Mense Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 De wegen zien er mooi uit Wiepie! En Bradley bedankt ( Jorge F had me dit ook uitgelegd ) Ik had het alleen nog niet op elke texture van de kerk gedaan. En ik heb trouwens een nieuwe kerk gemaakr een mooiere, tenminste dat vind ik. Alleen krijg ik nog niet alle textures ingame, zoi niet weten wat er fout is alles klopt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 De wegen zien er mooi uit Wiepie!En Bradley bedankt ( Jorge F had me dit ook uitgelegd ) Ik had het alleen nog niet op elke texture van de kerk gedaan. En ik heb trouwens een nieuwe kerk gemaakr een mooiere, tenminste dat vind ik. Alleen krijg ik nog niet alle textures ingame, zoi niet weten wat er fout is alles klopt. Bedankt Rick - Zijn je namen van je texture niet gewijzigd? staat als je saved. - Heb je mss een jpg en bmp van dezelfde texture en dan per ongeluk de verkeerde? -Als je TXD Builder gebruikt probeer es Dff check. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 iets nieuwe Hier de nieuwe garage deuren! Hier een nieuw gebouw wat ik net heb gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 Ziet er wel mooi uit alleen wat is dat steen bij je eerste plaatje? En de textures van het gebouw zijn best el vaag.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 die steen is een hoe van een ander gebouw dat er aanvast zit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 (bewerkt) iets nieuwe Hier de nieuwe garage deuren! Hier een nieuw gebouw wat ik net heb gemaakt Ziet er al mooi uit GizmO! [EDIT] Heb de nieuwe texture ingame! Het is me eindelijk een kruispunt ingame te krijgen: Klik! Klik! Bewerkt: 10 oktober 2005 door Wiepie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 Wow, echt mooi gedaan. KUTGW! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 Ziet er mooi uit hoor wiepie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 10 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 (bewerkt) Wiepie en Gizmo dat ziet er inderdaad goed uit! Ik heb nu de nieuwe kerk ingame, ik vidn deze zelf mooier wat vinden jullie? Eerst pakte hij een texture niet goed, en toen deden meteen een stuk og vier textures het niet, vraag me niet waarom. ( en Bradley H toch bedankt voor de hulp ) Bewerkt: 10 oktober 2005 door Rick_Mense Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 Thanks rick Ik vind deze kerk wel net iets vetter echt mooi gemaakt man super ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 ja deze kerk is wel mooier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 Idd, deze kerk is veel mooier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 iets nieuws Hier een verbetering van het dak Hier van een auto bedrijf je vervoer opslag ding geval Greetz GizmO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 Gizmo ziet er goed uit, gebruike je alleen erginele textureds, dus uit gta3/VC of SA? Want als je andere gebruikt werken ze soms niet, dan moet de textuur eerst een orginele grote hebben. (dus een grote van een textuur uit SA ) En ik heb een nieuw Capitol gemaakt, de andere was gewoon te absurt groot. En met sclalen werd het niet mooier en ik kreeg de textures toen ook niet meer goed. Dit is de nieuwe: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2005 Ik gebruik alleen maar GTA SA textures ... alleen de gene die niet uit SA zijn zijn de logo's die maak ik zelf ... Maar dat gebouw ziet er wel mooi uit hoor lijkt net het witte huis ofzo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts