Wiepie Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 Ik vind dit wat een vreemde vorm voor een villa, want je hebt trappetje voor ingang maar een vlak dat naar boven gaat. Maar verder ziet ie er wel goed uit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 Gizmo ziet er allemaal mooi uit hoor, alleen dat huisje met het zwembad zit er een beetje raar uit. Maar voor de rest Ik heb niet zoveel tijd deze week wat ik jammer vind . Maar ik heb nog wel even een schip gemaakt, die komt in de haven te staan. Hij ziet er nog wel een beetje leeg uit, vind ik zelf. Dus als je nog een goed idee hebt voor op het schip ( of erbij ), mag je het gerust zeggen. Ik ga hem morgen nog wat aanpassen, bijv de vloer bij de trappen ( niet goed te zien op de screens ) die zou ik eerst een alpha mask geven maar dat lukte niet helemaal. Dus dat ga ik nog even veranderen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb het schip toch even wat aangepast zodat hij er wat beter uit ziet: Wat vinden jullie? Deze screen is genomen toen het donkerder werd dus vandaar.. [EDIT] Sorry voor de dubbel post zag het pas toen ik gepost had :$ Bewerkt: 13 oktober 2005 door Rick_Mense Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 dat schip ziet er echt zwaar relaxed uit man. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 Thanks voor complimenten rick die boot ziet er echt te super vet uit man en dat gebouw daar achter en btw heb je wat je op de achtergrond ziet (laatste screen) allemaal zelf gemaakt? Greetz GizmO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 en btw heb je wat je op de achtergrond ziet (laatste screen) allemaal zelf gemaakt?Greetz GizmO Dat is het strand van Vice City, ze hebben zo te zien nog niet gestript. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 boot ziet er goed uit alleen die kanonnen vind ik niet mooi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik wil even mededelen dat ik op vakantie ga en dus een week niks van me laat horen. Dus iedereen veel sucses met de mod. Als ik terug ben ga ik ook weer aan de slag. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2005 Ok Nice Holiday! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik wil even vertellen dat ik en Wiepie aan GTI gaan meewerken. Dus tot onze spijt zal GTA Burnout stoppen. Verder kan ik nu even niks vertellen, ik ga strraks weg, dus zie jullie over een week. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2005 Idd, wij stoppen ermee. Maar als iemand zegt: Ik wil het overnemen mag dat natuurlijk ook. PM me daarvoor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2005 en wat moet ik dan doen hoezo in een keer ... boem bam we stoppen ? :S en dan meteen naar GTI :S ik vind het wel jammer hoor ... Nouja succes ... en ik spreek jullie vast nog wel Greetz GizmO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) Ik vind het jammer. Maarja. Bewerkt: 14 oktober 2005 door naim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2005 stom... ineens boem laten vallen majah ik wil het wel overnemen;samen met gizmo,goed idee? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2005 stom... ineens boem laten vallenmajah ik wil het wel overnemen;samen met gizmo,goed idee? Jij was toch al bezig met The Future Of Vice? Of was dat iemand anders? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts