Achille Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2005 wow das echt mooi KUTGW Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 wow das echt mooi KUTGW Bedankt, en hier een screen van wat ik vandaag gemaakt heb : Ook deze moet nog goed getextuurd worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 wow das echt mooi KUTGW Bedankt, en hier een screen van wat ik vandaag gemaakt heb : Ook deze moet nog goed getextuurd worden. Ook dat ziet er goed uit Rick, mijn complimenten. Screens van het eiland komen binnenkort, aangezien het textureren van de wegen niet heel gemakkelijk is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 (bewerkt) Zoals ik al eerder heb gezegd, meld ik me binnekort misschien aan, Want ik ben ook met een andere Mod bezig.. Maar ik werk wel met Sketchup! Is dat erg? Anders meld ik me niet aan... Bewerkt: 21 september 2005 door DaddyPimp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 Zoals ik al eerder heb gezegd, meld ik me binnekort misschien aan,Want ik ben ook met een andere Mod bezig.. Maar ik werk wel met Sketchup! Is dat erg? Anders meld ik me niet aan... We hebben liever wel dat je met 3ds max werkt, maar als je goed kan sketchuppen en je geen onzichtbare muren ingame krijgt, mag je van mij meedoen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 het ziet er facking ( super ) goed uit helaas ben ik niet zo goed in modden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 Zoals ik al eerder heb gezegd, meld ik me binnekort misschien aan,Want ik ben ook met een andere Mod bezig.. Maar ik werk wel met Sketchup! Is dat erg? Anders meld ik me niet aan... Als je er voor zorgt dat er geen bugs in komen, mag je meedoen, post anders eens een screen van een creatie... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 Oke hier weer wat plaatjes : Het Capitol mooiere textures : Een simpel flat gebouw : Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 Ziet er al mooi uit Rick. Ik denk dat deze mod wel wat gaat worden aan de gebouwen te zien . Maar hoeveel poly's bevat het gebouw? Want het zou zonde zijn dat je hem moet splitten door te veel poly's, dat kan een lelijk effect geven . Ga zo door Rick, je word steeds beter ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 Zoals ik al eerder heb gezegd, meld ik me binnekort misschien aan,Want ik ben ook met een andere Mod bezig.. Maar ik werk wel met Sketchup! Is dat erg? Anders meld ik me niet aan... Als je er voor zorgt dat er geen bugs in komen, mag je meedoen, post anders eens een screen van een creatie... Hier een paar screens van mij uit de Zwolle Mod, (ikzelf woon niet in Zwolle) No.1 No.2 No.3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) Bedankt voor het compliment en het Capitol heeft nu 1197 polys, maar hij had er eerst rond de 750. Dat komt omdat ik het gebouw wat bewerkt heb, maar hij word wel weer rons de 750 polys. En Daddy Pimp, dat ziet er ook best mooi uit. Alleen weet ik niet zeker of je alles ingame ziet, maar dat zie je vanzelf wel. Bewerkt: 22 september 2005 door Rick_Mense Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 @ Daddypimp: van mij mag je meedoen, als Rick het ook goed vind @Rick: Dat ziet er allemaal prachtig uit! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 Zoals ik al eerder heb gezegd, meld ik me binnekort misschien aan,Want ik ben ook met een andere Mod bezig.. Maar ik werk wel met Sketchup! Is dat erg? Anders meld ik me niet aan... Als je er voor zorgt dat er geen bugs in komen, mag je meedoen, post anders eens een screen van een creatie... Hier een paar screens van mij uit de Zwolle Mod, (ikzelf woon niet in Zwolle) No.1 No.2 No.3 Ik denk dat het probleem met jouw modellen is dat ze geen goede verhoudingen kunnen hebben. De deur kan bijvoorbeeld 4x groter zijn dan de 'Player' ingame . Hier kan je wel rekening mee houden met 3ds max 7. Ik ga nu niet weer zeuren hoeveel beter 3ds max is en ga je ook niet verplichten om het te gebruiken enzo. Maar als je een gewaardeerd modeller wil worden moet je met 3ds max om kunnen gaan of goed met sketchup en alle bugs eruit weten te verwijderen (kijk naar Aad). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 @Rick_Mense, het ziet er heel goed uit, maar kan je het ook ingame zetten? Mischien heb je intresse om mee te doen met tFoV zodra dat weer loopt? @DaddyPimp, ziet er ook leuk uit alleen je moet opletten met overbodige lijnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2005 Ik denk dat het probleem met jouw modellen is dat ze geen goede verhoudingen kunnen hebben.De deur kan bijvoorbeeld 4x groter zijn dan de 'Player' ingame Daar kan ik je aleen maar gelijk in geven, maar ook de models van Rick_mense hebben zo zijn fouten, altans in zijn eerste post, zoals je ziet zijn daar 7 verdiepingen ramen, en daarnaast een deur die enorm groot is. en dit gebouw klopt ook niet helemaal. De exacte schaal verhouding is heel erg belangrijk om iets real in GTA te krijgen. Als iets een beetje schaal heeft is het al voldoende, we gaan natuurlijk ook niet moeilijk doen over 10cm, maar meer dan 50 cm is gewoon te opvallend Kijk naar de bijlage: Ik hou ongeveer deze termen bij. bij het maken van een huis. Rode lijn :, standaart/player 1.83 meter Groene lijn :, standaart 2.10 meter Blauwe lijn :, standaart 3.00 meter Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts