Wiepie Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Okey ik heb nu een (nieuw) eiland ingame, met een rondje wegen erop, maar ik krijg zoiets: Het water loopt er dus overheen, maar als ik het eiland hoger doe, val je onder het eiland. En ik zou graag de waterpro.dat voor VC willen hebben, omdat ik die bij de tutorial niet gedownload kon worden. Alvast bedankt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Iedereen bedankt voor de complimenten. Ik heb vandaag niet veel tijd dus vandaar maar een paar kleine aanpassingen aan het stadium. Hij heeft nu een logo ( team ) FC Burout. En ik heb de lichtpalen wat laten zakken. En er is nu score bord: Ik heb alleen nog niks aan de tribunes kunnen doen. Maar goeie textures zijn daar bijna niet voor te vinden. + er komen nog doelen een hek om het veld Sky boxen en mischien nog wat extra dingen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Ziet er best wel cool uit Rick! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 ziet er mooi uit mischien kan je dit gebruiken voor de stoelen. rugleuning: zitting: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) ziet er mooi uit mischien kan je dit gebruiken voor de stoelen.rugleuning: zitting: Sorry maar wat moet ik gebruiken want er staat geen link ofzo. EDIT SORRY MIJN PC DOET EEN BEETJE RAAR DUS ZAG DE PLAATJES PAS TOEN IK DIT BERICHT SCHREEF. Bedankt voor de textures , zal proberen ze erin te krijgen. Bewerkt: 4 oktober 2005 door Rick_Mense Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Zou ik mischien kunnen meedoen aan deze mod? Dan stuur ik mijn modellen+textures en dan zet jij ze erin? Ik heb zelf geen tijd om de modellen erin te zetten. Ik weet niet of je al wat van mijn werk gezien hebt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Nee je hebt nog niks laten zien... mss kun je ff wat laten zien? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Nee je hebt nog niks laten zien... mss kun je ff wat laten zien? ik heb niet veel voorbeelden bij de hand.)ze staan in andere topics. Van een watercentrale plaatje1 plaatje2 beetje modern maarjah plaatje1 plaatje2 De alerlaatste was mijn laatste model. De beste tot nu toe denk ik. Maar sowieso kan ik veeeeeel betr.(kost alleen mega veel tijd voor betere dingen) Bewerkt: 4 oktober 2005 door naim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Nee je hebt nog niks laten zien... mss kun je ff wat laten zien? ik heb niet veel voorbeelden bij de hand.)ze staan in andere topics. Van een watercentrale plaatje1 plaatje2 beetje modern maarjah plaatje1 plaatje2 De alerlaatste was mijn laatste model. De beste tot nu toe denk ik. Maar sowieso kan ik veeeeeel betr.(kost alleen mega veel tijd voor betere dingen) Ja, je mag meedoen! Want onze voorkeur is 3dsmax modelers, en dat ben jij, en je models vond ik toch best mooi! Bewerkt: 4 oktober 2005 door Wiepie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik werk mee aan dit Project en ik zou graag een lijst willen in de 1ste of 2e post wie er allemaal meedoen en wat ze doen (net als bij GTI) dat is 10 x zo overzichtelijker... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 op pagina 6 staat een lijstje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) op pagina 6 staat een lijstje Lijkt me wel makkelijker aan het begin toch? Dan zien de mensen die het eerst dit topic lezen wie er meedoen en komen ze niet later nog met de vraag. Mag ik ook bij de lijst?(je had gezegt dat het goed was) EDIT: zou het eiland mischien niet vrolijker worden als eht er zo uitzag? plaatje(wel overal stranden langs de kant) Dan kan je later altijd nog bijbouwen met een groter eiland ernaast toch? Tot dat je de helft van San Andreas hebt berijkt. Want als je dit maakt dan hebben de mensen die bouwen wat meer ruimte op hun kavels. Bewerkt: 5 oktober 2005 door naim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 5 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Eh nee sirry daat gaat niet zo maar. Wiepie heeft al een nieuwe eiland gemaakt en dat heeft al een beter vorm en al wat wegen. En Jou vorm is wel mooi maar mschien iets onhandig met gebouwen en etc plaatsen. Maar er komt mischien nog een eiland bij dus de mogelijkheid is er altijd nog. En ik zal nu even een lijstje maken in de eerste post. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Eh nee sirry daat gaat niet zo maar. Wiepie heeft al een nieuwe eiland gemaakt en dat heeft al een beter vorm en al wat wegen. En Jou vorm is wel mooi maar mschien iets onhandig met gebouwen en etc plaatsen. Maar er komt mischien nog een eiland bij dus de mogelijkheid is er altijd nog. En ik zal nu even een lijstje maken in de eerste post. jah, ik snap het EDIT: Is er nog een verzoek van iets dat ik zou moeten/kunnen maken? Andersgebruik ik wel mijn eigen ideeen voor objecten Bewerkt: 5 oktober 2005 door naim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2005 Thnx Bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts