Rick_Mense Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik wil nix, zeggen maar hebben jullie hem al op Player gescaled?, dit lijkt mij groot genoeg hoor Ja maar omdat hij zo dun is, is hij niet zo groot, en dus moeilijk om wegen en een villa die best groot zijn erop te zetten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 met 3dsmax kan je het object vergroten en ook aan alle 3 de verschillende kanten. waardoor je je eiland smal, dik, klein, groot kan maken. Dus kan je ook je eiland dikker maken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Ja dat weet ik wel, maar als je dat nu zou doen dan word de vorm uitgerekt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) Hey ik heb nu ingame screens van het stadion: Maar zoals je ziet kloppen de textures nog niet helemaal. Zo moet hij worden: PS sorry voor de dubbelpost ( zag ik pas toen ik poste) Bewerkt: 6 oktober 2005 door Rick_Mense Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 (bewerkt) Ziet er goed uit Rick, alleen zo te zien werken niet alle textures. Mss straks screens van het eiland, want mijn txd werkte niet goed ivm problemen met mijn txd, die was niet een object. [EDIT] En hier is dan een screen: Tis me eindelijk gelukt! Bewerkt: 7 oktober 2005 door Wiepie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Wow Die Arena.. Dat ziet er echt geweldig uit!! Hebben jullie ook screen van hele eiland? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Mooi Wiepie dat het nu eindelijk goed gaat met het eiland. Ziet er mooi uit. En het is gelukt met het stadion ( nu met alle textures ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Wauw! Dat stadion is echt zwaar relaxe! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Hij is wel behoorlijk donker ga je dit veranderen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Hij is wel behoorlijk donker ga je dit veranderen? Op de screens ziet hij er inderdaad een beetje donker uit maar, ingame ziet hij er lichter uit, en mischien ga ik nog wat aan de textures veranderen. Maar voorlopig vind ik hem zo goed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Ik zie geen stoelen Hier een screen voor de mensen die hem te donker zagen, zoals ik. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmx Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 die stoelen zijn een beetje vaag maar verder ziet ie er echt vet uit!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 die stoelen zijn een beetje vaag maar verder ziet ie er echt vet uit!! JA sorry ik ben vergeten te zeggen dat ik nog bezig ben met losse stoeltjes. Nu ligt de texture gewoon om een schuin vlak. Maar zo snel mogelijk komen er ook losse stoeltjes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rick_Mense Geplaatst: 7 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Oke ik heb hem nu toch maar even aangepast, en nu heeft hij wel stoeltjes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Hij is écht mooier zo, met die vierkante stoeltjes.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts