~> GizmO <~ Geplaatst: 14 september 2005 Rapport Geplaatst: 14 september 2005 Hey mensen, Ik vroeg me af of het op de 1 of andere manier mogelijk was om de geluid van sirene van een politievoertuig te wijzigen dus van de amerikaanse vorm naar een nederlandse 2 tonige hoorn. Mijn vragen: -is dit mogelijk ?? -hoe is dit uitvoerbaar ?? graag antwoord als er mensen zijn die mij hierover iets kan vertellen. Bij voorbaat dank !! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Misschien is de het .wmv bestand van de sirene te veranderen, deze moet er zijn, maar let op het is erg moeilijk Als je het gedaan hebt, vervang je de oude gewoon Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2005 ik heb al gezocht maar zonder resultaat miss kan iemand me helpen zoeken niet allemaal tegelijk Alvast bedankt Greetz Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 je moet net zoals big bear zei zoeken en niet kijken maar ook luisteren en dan als je het gevonden hebt de naam van het bestand onthouden en die naam in je nieuwe geluidsfragment zetten dus hernoemen ik hoop duidelijk te zijn geweest Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 ik heb ooit een progje gezien voor vc... daarmee kon je geluiden veranderen... kijk eens bij de vc mods op verschillende modding sites voor een ducati 996... van yazu geloof ik. daar zit dat programma bij... Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) maar het is wel voor SA maar ik heb al gezocht maar nergens een .wmv bestand gevonden ... maar ik zoek door Greetz Bewerkt: 17 september 2005 door DrivingHell Reageren
Le MrG Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Volgens mij zijn dat helemaal geen .wmv bestanden maar je moe tin de Map Audio kijken en dat de Map SFX denk ik alleen Ik zou neit weten hoe je die bestanden moet openen Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 die dingen had ik wel gevonden maar ik dacht dat je het niet openen dus heb ik er niks mee gedaan - Weet iemand over er een programmatje is om dat te openen - Zoja waar kan ik dat downloaden? Greetz Reageren
Wauzie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 De audiobestanden van GTA San Andreas zitten in *.DAT files gestopt, volgens mij is tot nu toe nog geen mogelijkheid op het web te vinden hoe je die WAV bestanden eruit haalt. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Dat is jammer. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.