bas728 Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 waarom zijn er peer weerold maar 2 of 3 mensen en als er 11 mensen zijn is die eerst groen en latter weer rood dan is hij er dus niet meer dat is zwaar kloten dus ik hoop dat er weerolden met veel mensen kommen ik heet zelf op het speel sanandreas onlin heet is juiced-bas ik ben best goed jammer dat je niet gewoon een cheat kan gebreuken voor een wappen je moet hellen maal naar zoon gun winkel dus dat is een beeet je jammer maar maakt niet uit lekker knallen op elkaar met tnx en F16 en race teggen elkaar olkaar van de weg beuken autos op blaazen dat is tog gewoon vet man Reageren
Azer Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Waarom zijn er per wereld maar 2 of 3 personen? als er 11 mensen zijn is de server eerst groen en later rood, dan is die niet meer online, dat is zwaar klote. Dus ik hoop dat er werelden met veel mensen komen. Ik heet zelf bij het spel sanandreas online juiced-bas. Ik ben best goed, jammer dat je niet gewoon een cheat kan gebruiken voor een wapen (je moet helemaal naar zo'n wapenwinkel) dus dat is een beetje jammer maar het maakt niet uit. Lekker knallen op elkaar met tanks en F16's, racen tegen elkaar van de weg beuken en auto's opblazen. Dat is toch gewoon vet man! Tsja over het aantal spelers, Online Sanandreas is niet echt populair he en dat de server uitvalt zou kunnen liggen aan de instabiliteit van de server, maarja Online Sanandreas is atm niet echt het spelen waard, ga dan GTAT spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.