Froop Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Bij tuts van Silverwing en Dragonmaster doen de plaatjes het niet. Het is toch wel irritant dus mag ik jullie verzoeken de plaatjes opnieuw op te liaden? Het gaat om deze tuts. link link link B.v.d.
Silverwing Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 (bewerkt) Dragonmaster was mijn oude naam. Ik heb ze inderdaad naar een andere server verhuist, en ben vergeten de editen. Had me maar in het vervolg een PM gestuurd. Ik zal ze proberen de editten, als ik alle plaatjes nog heb. EDIT - Eerste tut heb ik alle plaatjes terug gezet ( is tevens al een hele oude tut ), die van de 2de ben ik helaas kwijt. Die van de 3de zal ik proberen. Bewerkt: 15 september 2005 door Silverwing
Froop Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Ok. Het is voor nieuwelingen die net photoshop hebben ook beter als ze tussenstappen plaatjes zien, dan kunnen ze zien als ze wat fout doen.
Slimm Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 In het vervolg een PB sturen. Closed.
Recommended Posts