Jump to content

winkel kopen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

als je in san fierro komt word je naar een tijdje gebelt en dan verschijn t er een Z op de kaart, ik rijd naar de Z toe en daar staat dan een winkel die je moet kopen voor 30k waarom moet dat?? en wat heb je der aan

Bewerkt: door CJ_

Deze winkel kost 30000$ ,als je hem gekocht hebt moet je eerst 3 missie'sdoen, daarna je er elke dag 5000$ oppikken ;)

Bewerkt: door gtafan1221
Deze winkel kost 3000$ ,als je hem gekocht hebt moet je eerst 3 missie'sdoen, daarna je er elke dag 5000$ oppikken ;)

Waarschijnlijk een schrijffoutje van je :puh: , die winkel kost $50.000.

Bewerkt: door Dri3s
Geplaatst:

Nog even als toevoeging:

De 3 missies die je te doen krijgt zijn volgens vele (waar ik ook bij hoor) zeer irritant, sommige noemen ze bijna onmogelijk.

Je hebt de missies niet nodig om de storyline uit te spelen, maar wel om San Andreas op 100% uit te spelen.

Dus als je toch niet voor de 100% gaat, raad ik je aan deze missies links te laten liggen. Maar dat is mijn mening.

Geplaatst:
Deze winkel kost 3000$ ,als je hem gekocht hebt moet je eerst 3 missie'sdoen, daarna je er elke dag 5000$ oppikken ;)

Waarschijnlijk een schrijffoutje van je :puh: , die winkel kost $50.000.

Euhm, is dat ook geen schrijffoutje van jou? Bij mij op PS2 koste de Zero winkel "maar" $30000

Kheb de winel nu gekocht maar de missie's zijn idd zeer ambetant en moeilijk.

Geplaatst:

Idd dze winkel kost 30.000 maar de missies vallen goed mee als je de zoekfunctie gebruikt daar staan allemaal tips en dan gaan ze wel ooit eens lukken.(Vergeet dan niet te saven :schater: )

Geplaatst:
Je hebt de missies niet nodig om de storyline uit te spelen, maar wel om San Andreas op 100% uit te spelen.

ik weet dat dit niets met deze missies te maken heb maar is dat ook zo bij die mad dogg missies?¿? :?

Geplaatst:

ik weet dat dit niets met deze missies te maken heb maar is dat ook zo bij die mad dogg missies?¿? :?

Ja , die missie's moet je ook uitspelen om 100% te halen.

Zie hier wat je allemaal moet halen om 100% te krijgen.

http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...ction=checklist

Nu weer echt On-Topic posten graag.

BTW: 1 Smiley is echt wel genoeg hoor. :{

Geplaatst:
Idd dze winkel kost 30.000 maar de missies vallen goed mee als je de zoekfunctie gebruikt daar staan allemaal tips en dan gaan ze wel ooit eens lukken.(Vergeet dan niet te saven :schater: )

Ok, dan ook nog een schrijffoutje van mij. :puh: Maar eerst zei je dat hij $3.000 kostte en daarna pas zei je $30.000.

Geplaatst:
De 3 missies die je te doen krijgt zijn volgens vele (waar ik ook bij hoor) zeer irritant, sommige noemen ze bijna onmogelijk.

Het scheelt nogal op welk platform je ze speelt. Op de PC zijn ze naar mijn mening redelijk goed te doen, maar op de PS2 heb ik na meer dan ..-tig pogingen nog steeds die "air raid" missie niet gehaald :(

Geplaatst:

neej dat klopt air raid is een best moeilijke missie maar ik haalde em in 5x 8)

en de missie's daarna zijn gelukkig want minder moeilijk.

@Dries neen ik zei ineens dat hij 30.000 kost je ziet toch dat ik mijn bericht niet heb aangepast.

Ik heb het tegen gtafan1221, niet tegen jou. :bonk::puh:

Edit @ Giorgo: een beetje verwarrend van mij, het eerst had ik tegen jou en het tweede tegen gtafan1221.

Bewerkt: door Dri3s
Geplaatst:
Ik heb het tegen gtafan1221, niet tegen jou. :bonk::puh:

Oh oke omdat je mijn bericht quote maargoed weer ontopic.

Als de missies ook niet lukken kan je je safegame hierop zetten bij save game aanvraag.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...