grote-gta-fan Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 mense, ik heb niet zo veel verstand van computers... dus kan iemand mij ff vertellen wat een back up is? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Een backup is: Bestand(en) dubbel opslaan, voor het geval dat je die kwijtraakt of vernieldt. Reageren
grote-gta-fan Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2005 bedoel je als een 2e save van een game ofzo? Reageren
Flame^ Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 bedoel je als een 2e save van een game ofzo? Ongeveer wel, als je bijvoorbeeld iets uit de gta3.img (of een ander bestand) gaat veranderen kan je het bestand kopieren en in een andere folder zetten. Daardoor heb je nog de originele file als je die wilt terughebben . Ook staan er een aantal backups/bestanden in de Gtagames Download Databese, voor als je bent vergeten een backup te maken . Zo heb ik het goed toch? Reageren
grote-gta-fan Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 okeejj dankjehh Reageren
Wiepie Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 okeejj dankjehh Je kan het beste de data en de models map ff een keer kopieeren en ergens plakken, daar zitten de belangrijkste bestanden in. Reageren
Wauzie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Wiepie, lees voordat je post aub. Er wordt niet over GTA-backups gesproken, slechts over gewone backups. . Reageren
grote-gta-fan Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 ooh jaa sorry ik bedoelde een GTA backup Reageren
Bradley H. Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 ooh jaa sorry ik bedoelde een GTA backup Als ik een GTAbackup maak is dat meestal gewoon de hele GTAfolder..., aangezien ik vaak in elk bestand loop te klooien... Je moet maar zien welke bestanden voor jou belangrijk zijn Reageren
grote-gta-fan Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 en als je nou 2 mappen hebt? een met gta vice city userfiles, en een gewone vice city map? gewoon alle 2 kopieren? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Gewoon de GTA vice City map kopieren, dan heb je er 2, en voor alle gelijk back-ups Reageren
grote-gta-fan Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 okeej :'D Reageren
grote-gta-fan Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 weet iemand in welke map van Vice City je auto's moet plaatsen? (als dat in een map moet) want ik heb wel een map voor skins, etc, maar ik heb geen map die cars heet ofzo sorry voor dubbelpost trouwens.. Reageren
gangster28 Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 hier staat het uitgelegdmoet je even op klikken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.