Big-Bear Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Helaas... Tijdelijk, is GTAmodding ofline, en ik wil zo gauw mogelijk aan GTI meewerken, maar ik moet kunnen SA mappen, en ik kan niet meer bij de tuts Kan iemand mij uitleggen en helpen met het: Maken van een IDE+IPL De coll maken Object in SA zetten, na alle files hebben gemaakt En kan men deze vraag beantwoorden: Kan ik ook de .txd maken vor SA met de TXDworkshop? Reageren
burpicane Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 kijk is in hulp overig heb ik zojuist een handige tut geplaatst Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Maakt het hier ook uit, welke IPL je neemt? En ik heb ngo andere vragen Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Ik heb nu een gestripte IPL, er staat 1 regel (speciaal gekregen van Wauzie) maar ju, ik heb gehoord, dat je de coords uit Sa in je IPL moet zetten En wat moet ik doen bij een IDE? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.