Jump to content

Off Tracking betting werkt niet?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wilde die paarden race eens een keer doen maar ik kan wel in het gebouw gaan maar verder kan ik niets geen rode cirkel ofzo iets... ik heb het al bij 2 verschillende locaties geprobeerd maar alle bij niets meer dan erin gaan.

ik ben nu tenslote bij Countryside gedeelte dat moet toch ver genoeg zijn?

Geplaatst:
ik wilde die paarden race eens een keer doen maar ik kan wel in het gebouw gaan maar verder kan ik niets geen rode cirkel ofzo iets... ik heb het al bij 2 verschillende locaties geprobeerd maar alle bij niets meer dan erin gaan.

ik ben nu tenslote bij Countryside gedeelte dat moet toch ver genoeg zijn?

Ik denk dat je nog niet ver genoeg bent, als je ervan overtuigt bent dat je dat wel bent moet je een new game starten.

Ik hoop dat je eruit komt !!

Geplaatst:

als je oplet staat er boven in je scherm 'press enter to use itb machine' als je ervoor gaat staan.

Geplaatst:

Volgens mij kan het pas na de missie: Place al betts (ofzoiets toch)van Catalina :Y Als het dan niet gaat moet je een New Game starten

Geplaatst: (bewerkt)
Volgens mij kan het pas na de missie: Place al betts (ofzoiets toch)van Catalina :Y Als het dan niet gaat moet je een New Game starten

Iedereen hoeft me niet 500x te herhalen hoor. Volgens mij snapt ie het nu wel, als dat niet zo is zegt ie het wel. Laat dit topic nu maar rusten.

Bewerkt: door Crifox
Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt Het klopt, het ging wel. ik zat in dat spel te dag dromen :bonk:

Ik dacht dat ik meer bij die vrouwtjes daarvoor moest zijn :bier:

Maar het is wel erg fijn want heb zo 2x 500000 gewonnen, daar kan ik wel wat mee :'D

Bewerkt: door Roger87

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...