Roger87 Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 ik wilde die paarden race eens een keer doen maar ik kan wel in het gebouw gaan maar verder kan ik niets geen rode cirkel ofzo iets... ik heb het al bij 2 verschillende locaties geprobeerd maar alle bij niets meer dan erin gaan. ik ben nu tenslote bij Countryside gedeelte dat moet toch ver genoeg zijn? Reageren
scorpia Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Er is ook geen rode cirkel. Als je dicht genoeg bij die machine zijt dan staat er da je op driehoekje moet drukken. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 klopt er staat dan : Use ITB machine daarachter staat driehoekje dat moet je intikken Reageren
Crifox Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 ik wilde die paarden race eens een keer doen maar ik kan wel in het gebouw gaan maar verder kan ik niets geen rode cirkel ofzo iets... ik heb het al bij 2 verschillende locaties geprobeerd maar alle bij niets meer dan erin gaan.ik ben nu tenslote bij Countryside gedeelte dat moet toch ver genoeg zijn? Ik denk dat je nog niet ver genoeg bent, als je ervan overtuigt bent dat je dat wel bent moet je een new game starten. Ik hoop dat je eruit komt !! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 als je oplet staat er boven in je scherm 'press enter to use itb machine' als je ervoor gaat staan. Reageren
Velaro Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Volgens mij kan het pas na de missie: Place al betts (ofzoiets toch)van Catalina Als het dan niet gaat moet je een New Game starten Reageren
Crifox Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 (bewerkt) Volgens mij kan het pas na de missie: Place al betts (ofzoiets toch)van Catalina Als het dan niet gaat moet je een New Game starten Iedereen hoeft me niet 500x te herhalen hoor. Volgens mij snapt ie het nu wel, als dat niet zo is zegt ie het wel. Laat dit topic nu maar rusten. Bewerkt: 15 september 2005 door Crifox Reageren
Roger87 Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) Bedankt Het klopt, het ging wel. ik zat in dat spel te dag dromen Ik dacht dat ik meer bij die vrouwtjes daarvoor moest zijn Maar het is wel erg fijn want heb zo 2x 500000 gewonnen, daar kan ik wel wat mee :'D Bewerkt: 16 september 2005 door Roger87 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.