Svenie Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 hallo ik ben opnieuw begonnen met gta vice city en ik kan de laaste missie niet van de colonel doen hij belt niet en er staat geen symbool ik heb alle missies van diaz gedaan en ook die missie dat je die tank moet stelen en kent paul heef net gebeld maar ik kan de laatste missie niet doen van de colonel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 Dan moet je eerst de missie van Kent Paul halen en dan kan je volgens mij de laatste missie van Colonel Cortez doen, deze heet trouwens All hands on deck. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 ben je het zeker ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 ja je moet de missie eerst doen daarna moet je diaz vermoorden en belt de colonel je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2005 (bewerkt) Ah ok bedankt Bewerkt: 19 maart 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.