Jump to content

Race motor

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Weet iemand waar de race motor staat die je bij motor rijlessen gebruikt?

Bedoel je de NRG-500? Die staat vlakbij het Export/Import schip in San Fierro, Easter Basin. Ook krijg je de NRG-500 als je alles goud hebt bij de Motor School.

De FCR-600 (of FCR-900) krijg je als je alles zilver hebt op de rijschool ;) .

Bewerkt: door Big Smoke

kijk bij de walktrough en bij die test zet ie automatisch wheelie en int normaal niet :?

je kan het vinden bij de haven van SF als je haven ingaat gelijk naar links staat zon hangar daar staat ie in

Bewerkt: door Mad Dogg
kijk bij de walktrough en bij die test zet ie automatisch wheelie en int normaal niet :?

IK heb ik eerst bij de walktrough gekeken, maar i krijg het volgende bericht:

This is the placeholder for domain faq.gtasanandreas.nl. If you see this page after uploading site content you probably have not replaced the index.html file.

Bedankt vor de hulp allemaal!

Bewerkt: door Jeffrey S
Geplaatst:

de NRG 500 staat trauwens ook in los santos bij die helemaal oostelijke weg. langs de kust. daar staat ergens in een van die zeistraten een garage waar hij ook in staat. ik dacht dat die zeistraat in het midden van die weg was..

ik weet nog niet hoe je hier zo plattergrond kan neerzetten want ik ben hier nog niet so lang.. :'D

Geplaatst:

Weet iemand misscien ook waar de Phoenix staat of kan je die alleen behal;en als je alle auto rijlessen goud hebt?

Geplaatst:

bedoel je gewoon de phoenix die ene sportwagen.

ik zelf probeer hem altijd te vinden en dan te jatten.

hij rijd namelijk vaak bij the strip in LV rond. :bier:

De phoenix wil je dus hebben...

dat gaat als volgt

1 Ga naar SF bij het raceicoontje bij Wang Cars

2 Kies de race San Fierro Hills

3 Even later zit je aan de start van een race in een Phoenix

4 Rij hem naar je Safe House garage en klaar is kees

:D

suc6 :bier:

PS: als je bij alle autolessen goud haalt krijg je een Hotknife

Bewerkt: door s.e.v.a.n.
Geplaatst:

Haha, dat werkt idd, bedankt!

Gelijk nog een vraag :D Ik ben nu bij export lijst 3 en ik moet een Euros exporteren, volgens de walkthrough (die het inmiddels weer doet) staat hij bij de Piramide in Los Venturas, maar staat er dus niet, iemand enig idee??

Geplaatst:

die rijden veel rond Euros

en de phoenix die zie je niet veel maar als je ze niet vind op de strip dan moet je maar eens overwegen de n00bmode v20 te downloaden he ;)

Geplaatst:

De Phoenix heb ik al dankzij s.e.v.a.n. , de Euros kan ik nog steeds niet vinden, heeft die in GTA zelf andere velgen dan in het plaatje in de Walktrough???

Nou als ik een Euros wil tik ik de cheat van alleen zeldzame auto's in dan rijden er alleen maar snelle en mooie sportwagens inclusief de Euros

(ps) misschien is dit niet egt handig voor je omdat je zonder cheats speelt maar als je cheats gebruikt kun je de Euros zo van de straat plukken d.m.v deze cheat

up,L1,R1,up,right,up,X,L2,X,L1

veel suc6 :D

Bewerkt: door s.e.v.a.n.
Geplaatst:
Bedoel je de NRG-500? Die staat vlakbij het Export/Import schip in San Fierro, Easter Basin. Ook krijg je de NRG-500 als je alles goud hebt bij de Motor School.

Ja klopt maar dan moet je nog eerst die challenge doen :puh:

Je kan beter doen wat The Master Gamer zei hem bij de East Beach in die garage halen :bier:

Geplaatst:

Ja klopt maar dan moet je nog eerst die challenge doen :puh:

Je kan beter doen wat The Master Gamer zei hem bij de East Beach in die garage halen :bier:

Je laat die challenge toch voor wat hij is, gewoon wegrijden en na 10 seconden is de Challege gedaan (omdat je niet op tijd was). En dan heb je die NRG-500. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...