Jump to content

ipod nano


dudedude

Recommended Posts

de nieuwste ipod (zo nieuw issie niet meer maar er was geen topic over)

Apple heeft de iPod nano geïntroduceerd. Deze iPod, dunner dan een potlood, heeft een compact, lichtgewicht ontwerp met een kleurendisplay, het Apple Click Wheel waarvoor patent is aangevraagd, en een opslagcapaciteit van 1000 nummers of 25.000 foto's. iPod nano werkt naadloos samen met de iTunes Music Store en is verkrijgbaar als 4 en 2-GB model. Beide iPod nano's zijn verkrijgbaar in zwart of wit.

Er zijn tal van optionele accessoires verkrijgbaar, zoals een draagkoord met geïntegreerde koptelefoon en iPod nano Tubes in roze, paars, blauw, groen en een kleurloze variant. Deze omhulsels zijn transparant, bieden bescherming en laten toch alle bedieningselementen vrij, inclusief het Click Wheel. De optionele armbanden in de kleuren grijs, roze, blauw, rood en groen zijn bedoeld om iPod nano als mode- of sportaccessoire te dragen.

iPod nano heeft dezelfde 30-pens dockconnector als de iPod en iPod mini, waardoor iPod nano volledig compatibel is met de meer dan 1000 accessoires die inmiddels voor iPod zijn ontwikkeld, waaronder luidsprekers en autoadaptersets voor gebruik thuis en in de auto.

iPod nano is naadloos geïntegreerd met de iTunes Music Store en de iTunes-jukebox voor digitale muziek. Bovendien is deze iPod voorzien van de automatische synchronisatiefunctie van Apple, waarvoor inmiddels patent is aangevraagd. Deze voorziening kopieert de digitale-muziekcollectie, foto's en podcasts automatisch naar de iPod nano en werkt de iPod vervolgens bij wanneer de gebruiker de muziekspeler de volgende keer aansluit op een Mac of een Windows-pc met een USB 2.0-poort.

De witte en zwarte 4-GB en 2-GB iPod nano's voor Mac of Windows zijn vanaf heden overal ter wereld verkrijgbaar via de Apple Store en bij erkende Apple dealers. Standaardaccessoires van de iPod nano zijn een koptelefoon met oordopjes, een USB 2.0-kabel en een cd met iTunes voor Mac en Windows.

ipodnano.jpg

galleryimage0115je.th.jpg

Bewerkt: door dudedude
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6572

Daar had het ingekund, maarja :)

Ik heb zelf laatst een I Pod photo gehaald, 20 gigabyte met kleurenscherm en er kunnen zelfs foto's op! (Ik krijg hem zaterdag ivm verjaardag)..

I Pod nano is natuurlijk erg mooi, prachtig design weer en erg klein, alleen kan er maar 2 Gigabyte of 4 Gigabyte op, liever heb ik dan een iets grotere I Pod met meer gigabyte.

Link to comment
Delen op andere websites

De Ipod Nano ziet er wel mooi uit alleen vind ik dat hij wel een iets te kleine hardeschijf heeft.

Ik heb zelf laatst een I Pod photo gehaald, 20 gigabyte met kleurenscherm en er kunnen zelfs foto's op! (Ik krijg hem zaterdag ivm verjaardag)..

Ik heb precies de zelfde als jou alleen heb ik 30GB. :D En ik gebruik hem nu al.

Hij ligt hier voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

den ipos mini heeft zelfs meer gigabyte(of niet?) dus...

Die hadden dacht ik 10GB ofzo.

Deze dus 2-4GB, maar wat wil je :puh:. Moet je eens zien hoe klein hij is :Y.

Dat heb je fout. :D

De ipod Mini heb je er in een 4GB versie en een 6GB.

Dus de Ipod Mini heeft wel een iets grotere Hardeschijf.

Link to comment
Delen op andere websites

den ipos mini heeft zelfs meer gigabyte(of niet?) dus...

Die hadden dacht ik 10GB ofzo.

Deze dus 2-4GB, maar wat wil je :puh:. Moet je eens zien hoe klein hij is :Y.

Dat heb je fout. :D

De ipod Mini heb je er in een 4GB versie en een 6GB.

Dus de Ipod Mini heeft wel een iets grotere Hardeschijf.

Sorry, ik ben geen Ipod expert :engel:

Maar dus de NANO is dan kleiner en heeft bijna net zoveel GB?

Dan is dat echt een heeeel goede verbetering zeg :Y.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...