Jump to content

ipod nano


dudedude

Recommended Posts

Sorry hoor, maar ik vindt hem vrij lelijk :bonk: .

- lelijk design

- niet rondt,

- Scherm klein in vergelijking tot de grote van het model.

- Weinig capaciteit.

Ik heb geen Ipod, ook geen MP3, het design van de meeste MP3's zijn erg mooi, en die heb je ook van 1 GB of 2GB,

Het is gewoon geen 200$ waard

Ik heb precies de zelfde als jou alleen heb ik 30GB.  En ik gebruik hem nu al.

Hij ligt hier voor mij.

30GB, hier heb je wat aan ja :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja de nieuwe iPod nano. Ik vind hem zwaar toppie. Het is een kruising tussen de iPod mini en de iPod shuffle. Maar jullie spreken over licht en dun. Ja daar hebben jullie gelijk in. Zelf heb ik de iPod shuffle en is niet al te duur, en is volgens mij 22 gram ofso. Het is dat je hem voelt, want hij is heel igt. Heeft een ingebouwde batterij. Ik vind de iPod shuffle gewoon DE oplossing voor als je een goede Mp3 wilt. De toetsen zijn ideaal en het is gewoon een vet apparaat. De Gebroeders iPod leven op iTunes (snap? iPod & iTunes).

P2090030.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de Ipod shuffle ook best wel goed maar ik vind het irritant dat ie geen beeldscherm heeft

Oja eigenlijk nog vergeten.

Hij kan normaal afspelen, en door elkaar en dan heb je eigenlijk geen schrem meer nodig als je van veel muziek houd is het de ene keer Hip-Hop en de andere keer hardcore ( bij wijze van...). Maar als je een tijdje dezelfde liedjes erop laat dan weet je vanzelf wel waar wat staat. Maar met iTunes kun je instellen in welke volgorde. Dus op album, titel, band enz. Maar achterop zit een schuifknop voor normale of willekeurige volgorde.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...