Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

:cya: Ik had graag dat deze topic nogal serieus genomen werd. Er zijn een paar problemen met mijn mods, en ik durf te wedden dat er ook nog andere modders zijn die met hetzelfde probleem zitten. Ik heb bijvoorbeeld de Pink Number Plates mod uitgevonden, die files was ik mod om die nummer platen roze te krijgen, zitten in vehicle.txd.

Iedereen die deze mod download heeft roze nummer platen, leuk heel fijn, maar nu komt het probleem, ik heb aan de andere kant van het forum gezien dat iedereen die Carlight mod zo leuk vind. Als je nou bv al 'Pink Number Plates' in je game hebt, ( je overschijft vehicle.txd ) en je wilt de carlights, en je overschijft met de Carlights download vehicle.txd, dan zijn je pink number plates weg, omdat die weer overscheven is en omdat de pink numer plates mod niet in die lights mod verwerkt zit. Ik kan niet de mods updaten, want dan moet ik alle verschillende mogelijkheden online gaan zetten zoals, Pink Numer Plates, Met Rode Lichten, En eentje met Blauwe, en eentje met Gele, en wat als er nu een Red Number Plate mod uitkomt, zeker weer allemaal combineren met alle lichten?? Daar gaat teveel werk in zitten Dus als iemand een TXD IMPORTER Programma WEET of een programmatje wilt maken... zou dat heel fijn zijn, want op zon moment moet iedereen TXD editor gaan downloaden, en zo kan iedereen bij alle files, en dan vind ik kan ik zeg maar men soort van 'Hobby' opgeven, omdat dan toch iedereen alles kan wijzigen zoals hij dat wil, en Daarom zou een programmatje wat ALLEEN TXD KAN IMPORTEREN handig zijn. Bedankt voor het leze van mijn zeurige tekst

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...