DaddyPimp Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Hey, Ik heb de Klaxon van The General Lee op mijn computer staan, Nu is mijn vraag of ik een auto uit Vice City die klaxon kan geven... Weet iemand hoe dit moet? Post het dan A.U.B. hier! Alvast bedankt! DaddyPimp Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Je moet dan gewoon de wma vervangen, maar ik heb geen flauf idee waar die ergens staat. Als jij wel weet waar hij staat is het een kwestie van vervangen en klaar. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Dit gaat verre weg gewoon niet, de audio bestanden, van de auto's en zo, zitten in een .dat bestand, men is er nog niet achter gekomen, hoe je dit moet doen Wat praat ik toch goed ABN Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Dit gaat verre weg gewoon niet, de audio bestanden, van de auto's en zo, zitten in een .dat bestand, men is er nog niet achter gekomen, hoe je dit moet doenWat praat ik toch goed ABN Oh dat is waar ook dat was ik even vergeten, maar je kan wel de geluiden veranderen hoor. Bij sommige voertuigen mods zit geluid bij. Zodat je een andere motor hoort, maar ik ben ook even vergeten hoe je dat ook alweer moet veranderen. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 bij sommige? bij welke dan? kan je me er eentje opsturen via msn? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Is het dan wel mogelijk om het muziekje in de Malibu te vervangen, want ze zeiden dat ik dat muziekje eraf moest halen, vervangen door een van mijn eigen MP3's en die dan dezelfde naam geven, alleen dan hoor ik nog steeds dat muziekje Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Tja, dat moet je maar uitvoelen, in de Downoad Base, hadden ze daar ook iets voor, maar ff kijken he Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 bij sommige? bij welke dan? kan je me er eentje opsturen via msn? Ja bij sommige, omdat het nog best moeilijk is om een mooi geluidje voor zoiets te maken/vinden. Ik heb alleen even geen vc mods meer op mijn pc staan. Maar ik ken er nog wel een van een motor, als je die wil stuur je me maar een pm. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Alle geluid bestanden kun je exporteren en editen, Echter heb ik hier geen ervaring mee, bekijk dit anders : http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.213 http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.181 http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.25 Hier kan je vast wel de muziek editen..., Let op, het zal vast niet makkelijk zijn om de muziek te vinden die jij precies nodig hebt. Succes Bradley H. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Bedankt Bradley! Ik ga ze dadelijk even downloaden, ik denk dat die 2e het makkelijkst is, dus die ga ik zo even uitproberen. Bedankt voor de hulp! :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.