Jump to content

Xbox release bekend!

Recommended Posts

Geplaatst:

AMSTERDAM - De Xbox 360 zal vanaf 2 december 2005 in de Nederlandse winkels liggen. Dit meldt Microsoft donderdag. In Noord-Amerika is de nieuwe spelconsole al vanaf 22 november te verkrijgen. Japan moet wachten tot 10 december 2005.

Het is voor het eerst dat een gameconsole vrijwel tegelijkertijd in drie verschillende regio's op de markt komt. Om te kunnen voorzien in de naar de verwachte vraag naar het nieuwe systeem, draaien drie geavanceerde productie-faciliteiten op volle toeren om miljoenen Xbox 360 systemen te produceren.

"Alle bekende ontwikkelstudio's zijn bezig met de 'finishing touches' van hun Xbox 360 games. We verwachten dan ook dat er bij de lancering en tijdens de feestdagen een ruime keuze aan gametitels beschikbaar zal zijn, voor fans van ieder gamegenre. Er zijn momenteel ruim 200 games in ontwikkeling, dus het aantal beschikbare games voor de Xbox 360 zal continu worden uitgebreid," zo zegt Robbie Bach, chief Xbox officer bij Microsoft.

De komende maanden zullen zowel nieuwe als bekende titels, zoals "Dead or Alive 4", "Ridge Racer 6", "Dead Rising" en "Final Fantasy XI" verschijnen voor de Xbox 360.

Prijs

De prijs van de console zal tussen de 300 en 400 euro liggen. Uit iedere publicaties van Microsoft is gebleken dat er twee versies op de markt komen. Een van 300 euro en een uitgebreide versie van bijna 400 euro. De duurdere versie heeft bijvoorbeeld een verwisselbare harde schijf van 20GB.

bron: nu.nl

Geweldig nieuws.

Wat vinden jullie en gaan jullie hem kopen?

Ik niet, aangezien ik geen geld heb. :bier:

Geplaatst:

Hmm.. Valt me nog mee, ik had verwacht dat dat wel 2006 zou worden. Maar ik ga hem ook niet kopen, ik hou het wel bij de PC.

Geplaatst:

Waarschijnlijk koop ik heb pas half jaar-7 maand na de release want ik mocht kiezen tussen ps3 of xbox360 of PSP en heb PSP genomen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...