mango Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 (bewerkt) Deze mod zorgt er simpelweg voor dat op bijna alle auto`s vlammen te zien zijn ik kreeg `m niet geupload op gtagames: Het bestand werd niet geupload. Bestandsnaam: 'vlammenopautos.zip' - Fout:Of de bestemmingsmap bestaat niet, of deze map is schrijfbeveiligd. viruscanner uitgezet firewall uit. het hielp allemaal niet (meer mensen hebben hier last van...) in de ZIP zit een readme, en een vbs scriptje dat de map opent waar je de vehicle.txd moet worden vervangen (vbscriptje is niet 100% getest,windows kan moeite hebben met het openen van de "program files") NOTE: viruscanners kunnen reageren op het vbscriptje aangezien het automatisch een map opent! DOWNLOAD Bewerkt: 16 september 2005 door mango Reageren
blije1986 Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) ja, ik had daar ook al last van! maar waar kan ik je download nu vinden dan? greatz mark! PS:anders die je het ff zippen en op mijn host uploaden! dit kan je HIER doen. ewn dan zal ik je wel een linkje sturen. Greatz mark Bewerkt: 16 september 2005 door blije1986 Reageren
mango Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Download link staat in de startpost scoll naar beneden en klik op de free knop, wacht tot het tellen klaar is en klik op de link om het te downloaden :'D ik heb het ook nog ff op jouw server gezet: geupload naar: /home/www/testdomein.coconia.net Reageren
Damos Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 ze zijn een beetje te licht ik dacht dat het van dat vuil was Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Kunnen er misschien meer screens geplaatst worden? Dan kan ik zien of ik hem kan downloaden... Reageren
Damos Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 sorry maar hij werkt niet hoor Reageren
mango Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 sorry maar hij werkt niet hoor Wat werkt niet? Het vbscript of de vehicle.txd? anyway hij werkt nog maar met een paar auto`s vanavond zal ik er voor zorgen dat het bj alle auto`s werkt Reageren
Damos Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 de vehicle.txd werkt niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.