philthechill Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Ik zit nu in de woestijn van San Andreas en heb net de missie gehad waar bij ik de verlaten vliegveld moest kopen. Nu heb ik dat gedaan, maar ik zie niet waar m`n volgende missie is Weet iemand misschien wat ik nu moet doen? Reageren
Silverwing Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 De vlieglessen doen aan je gekochte vliegveld. Reageren
.Levi. Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Kijk eens in het huisje dat op het vliegveld staat. Je moet leren vliegen de eerste missie heet ''Land Plane''. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Je moet in het gebouw de trap op naar boven om aldaar de vlieglessen te gaan nemen. Voor informatie omtrent de vlieglessen (die door veel mensen, waaronder mezelf als lastig tot zeer lastig worden gezien) kun je de search-functie gebruiken en in het ergste geval kun je een save-game aanvraag indienen. Dan doet iemand anders ze voor je. Maar ga eerst ff proberen. Succes Reageren
philthechill Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Thanx mensen!! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 weet je dat er ook een garage plek bij zit ik heb sa vanaf dattie uit is en ik zie het nu pas !! het ligt naast je huisje ( waar je kan saven !) Reageren
Giorgo Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Maar ga nou niet spammen zijn antwoord is gegeven. Reageren
philthechill Geplaatst: 19 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Nou heb ik nog een vraagje over die lessen. Hoe kan je die 3de vliegles in godsnaam halen?? Ik heb het nou al 100 keer geprobeerd en het lukt me maar niet Reageren
Damos Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 kijk even in de walktrough Reageren
philthechill Geplaatst: 19 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Dat heb ik gedaan, maar het lukt me nog niet Reageren
Dizzee Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 (bewerkt) Anders kun je je save-game Hier plaatsen en kan iemand anders het voor je uitspelen. Bewerkt: 19 september 2005 door Dizzee Reageren
philthechill Geplaatst: 19 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2005 en waar vind ik mijn save-game?? Reageren
Flame^ Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 en waar vind ik mijn save-game?? Je savegame kan je vinden in de folder: GTA San Andreas User Files Je kan je savegame uploaden via Rapidshare en dan de Download-Link in dat topic zetten Reageren
Le MrG Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 upload je save game naar rapidshare.de En plaats dan een linkje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.