Tim14 Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 Sjee, die Citroens vind ik lelijk! Vroeger hadden ze nog een beetje klasse maar dat is enorm afgezakt.. Nah, ik hoef geen franse wagens, aleen een Renault Megane vind ik wel mooi. Ik heb liever een Volvo, Mercedes, BMW, Audi.. gewoon goede en comfortabele auto's, voor mij niks op aan te merken .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 28 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2005 Subaru Impreza zwaar relaxte auto!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 gruwelijk snel deze mustang 2005 supercharged, met wel 670 pk in de motorblokken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Die is ook wel relaxed eigenlijk zijn er zo veel leuke auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 ford mustang ford mustang cobra chrysler crossfire lotus exige v6 V12 Peugeot 907 COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 nog een paar erg mooie, maar toch een beetje gedateerde supercars: De mclaren f1 De Ferrari F40, heb ik ook een grote poster van op mijn kamer, een van de mooiste Ferrari's ever vind ik dan. En de Jaguar XJ220, een prachtige auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 met deze bmw x5 zou ik willen rijden allen nog een beetje tunen enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Ik heb hier wel 2 plaatjes van een getunde BMW X5. Deze 2 auto's zijn getuned door Hamann. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 (bewerkt) ik heb het meer op echte jeeps (zo goed RTS ) Bewerkt: 29 april 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2005 Jeepen=Jeeps Vette VW Fox Subaru Impreza "Scooby Doo" met 600 pk! Heb deze trouwens op Automaxx gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Jeepen=JeepsVette VW Fox Het is idd een vet autotje. De prijs valt ook mee. Een Trendline kost rond de 9.999 euro. Volkswagen Fox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 De Volkswagen W12. Een serieuse poging van VW om een degelijke sportauto te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 (bewerkt) werd die niet gebruikt in de clip van 50 cents, CAndy shop? d8 het wel. Hier de mooiste range rover, sportief opgetuned, heel mooi Bewerkt: 30 april 2005 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 werd die niet gebruikt in de clip van 50 cents, CAndy shop? d8 het wel.Hier de mooiste range rover, sportief opgetuned, heel mooi nee dat was volgens mij een andere auto :huh: ________________________________________________________________________ ferrari 360 spider tuned door hamann lamborghini gallardo tuned door hamann bmw 750 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 werd die niet gebruikt in de clip van 50 cents, CAndy shop? d8 het wel.Hier de mooiste range rover, sportief opgetuned, heel mooi dat plaatje doet het nog eens niet <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.