Silverwing Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Dat is een Saleen S7 die auto van 50 cent in Candyshop: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 (bewerkt) de nieuwe range rover sport hele mooie auto vind ik laatste 2 zijn andere range rovers Bewerkt: 30 april 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Caddy sedan, zeer luxieus was vooral populair in de jaren 80, veel pimps en gangsters moesten er zo een hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) en dit? Bewerkt: 1 mei 2005 door marco vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 :huh: Die zag je nog echt niet rijden in de jaren 80, maar die pick ups zijn erg populair onder boeren, omdat ze zoveel laadruimte dan hebben, hier de Caddy sedan uit 1971 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) Hier de vernieuwde vw Polo De Mercedes r klasse En een pontiac Bonneville uit 1973 Bewerkt: 1 mei 2005 door zerocooll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 :huh: Die zag je nog echt niet rijden in de jaren 80, maar die pick ups zijn erg populair onder boeren, omdat ze zoveel laadruimte dan hebben, hier de Caddy sedan uit 1971 Dit zijn de autootjes he? Voor de liefehebbers: er is in Nieuwegein op 16 mei de 4e meeting van de Fullsize Ford Club! Dus vooral Ford maar ook de zustermerken; Mercury, Edsel en natuurlijk Lincoln! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 ik ben helemaal weg van de mazda 6 sport: oja voor de subaru liefhebbers mijn oom had een subaru. dat was zo vet als hij optrekt(vol gas) dan voelde je de auto helemaal trillen! helaas heeft hij nu een andere auto: een audi a4 alleen dan met een betere chip: 193 pk!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 1935 Dusenberg SJ (top 225 km/h): Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Ik zou het wel leuk vinden als je wat foto's post van de opbouw van je auto.Kan ik een beetje zien hoe het in me kaar zit. En naar de Techniek kijken. Hier heb ik ook nog 2 foto's van een hele mooie Charger. :rolleyes: yes, ik heb wel photo's maar ik krijg ze niet van my camera. Ik heb dat kabeltje lost en dit weekend te veel gedronken ik try later deze wee'k Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 (bewerkt) Dit zijn de autootjes he?Voor de liefehebbers: er is in Nieuwegein op 16 mei de 4e meeting van de Fullsize Ford Club! Dus vooral Ford maar ook de zustermerken; Mercury, Edsel en natuurlijk Lincoln! sorry for dubbel post ik weet niet gelijk hoe het werkt met dit gebeuren ik ga daar zeker heen. de moeder of myn vriendin woont daar 500m vandaan misschien de charger op aanhanger is bijna done Bewerkt: 1 mei 2005 door Savage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Dit zijn de autootjes he?Voor de liefehebbers: er is in Nieuwegein op 16 mei de 4e meeting van de Fullsize Ford Club! Dus vooral Ford maar ook de zustermerken; Mercury, Edsel en natuurlijk Lincoln! sorry for dubbel post ik weet niet gelijk hoe het werkt met dit gebeuren ik ga daar zeker heen. de moeder of myn vriendin woont daar 500m vandaan misschien de charger op aanhanger is bijna done Je zit hier al bijna een half jaar, je weet écht wel hoe de Edit knop werkt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 68 Mercury Cougar :rolleyes: , pas nog gezien en hoplijk in duitsland op de jaarlijks"Sprint Course"fantastisch geluid komt eruit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2005 (bewerkt) Dit zijn de autootjes he?Voor de liefehebbers: er is in Nieuwegein op 16 mei de 4e meeting van de Fullsize Ford Club! Dus vooral Ford maar ook de zustermerken; Mercury, Edsel en natuurlijk Lincoln! sorry for dubbel post ik weet niet gelijk hoe het werkt met dit gebeuren ik ga daar zeker heen. de moeder of myn vriendin woont daar 500m vandaan misschien de charger op aanhanger is bijna done Je zit hier al bijna een half jaar, je weet écht wel hoe de Edit knop werkt! niet met dubble quote Bewerkt: 2 mei 2005 door Savage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2005 niet met dubble quote Waarom niet? :blink: Dat is spam wat je doet, maar het plaatje heeft je gered. GMC Yukon Cadillac Escalade Chevrolet Silverado Land Rover Range Stormer Ik ben later wel een grote garage nodig.. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.