The Outlaw Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2005 (bewerkt) 1) niet alleen een grote garage[/i] 2) al aan wegenbelasting gedacht, die drie auto's zijn suv's, MPV's en die vragen om veel wegenbelasting. MClaw, doe het simple neem gewoon een oude amerikaanse bak, net als Melchior en mij, die vraagen bijna tot geen wegenbelasting dat bespaart weer he! Live the american way: Bewerkt: 3 mei 2005 door The Outlaw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2005 MClaw, doe het simple neem gewoon een oude amerikaanse bak, net als Melchior en mij, die vraagen bijna tot geen wegenbelasting dat bespaart weer he! Mja.. Die Amerikanen zuipen als een gek. Geef mij dan liever een bult wegenbelasting. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2005 MClaw, doe het simple neem gewoon een oude amerikaanse bak, net als Melchior en mij, die vraagen bijna tot geen wegenbelasting dat bespaart weer he! Mja.. Die Amerikanen zuipen als een gek. Geef mij dan liever een bult wegenbelasting. Die Escalade en die Silverado (allemaal) zijn ook niet zuinig. Escalade is ook mijn lievelingsbak dus ik zou hem ok wel willen hebben. Natuurlijk wel met mooie velgen. Die Silverado is ook wel vet. Silverado met 500 pk en 22'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2005 Ik heb hier ook 2 plaatjes van een Chevrolet Silverado. Het is zeker weten een hele mooie auto. :rolleyes: En de Nissan Titan is ook een mooie auto. Ook een grote Pick-Up is dat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) De Land Rover Commander is ook zo'n gekke bak nog niet: EDIT: Ook de klassieke Amerikaanse leger jeeps, de Willys jeep, is mooi: Ook leuk, de Renault Trafic Sport: Best gaaf een LMC: Deze voertuigen kunnen zelfs dansen (JBC, zie ook Chris Barry's Massive Engines op Discovery Channel van Dinsdag 3 mei 2005) Bewerkt: 4 mei 2005 door TommieguN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 De muscle car Icon van het jaar 1970: Pontiac Gto B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 Lang geleden -----------GOLFJES------------------ En nog wat prachtige impreza's: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) hier de nissan skyline-GTR das pas een mooie auto Bewerkt: 4 mei 2005 door S.W.A.T Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 De nieuwe opel Speedster Mooie auto. Wil ik ook wel Een Hamann tuned mini Echt heel vet Een hele aparte Bugatti De Bugatti EB 112 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) Mustang fastback uit 1965 Eigenlijk is het een 390 uitvoering maar omdat shelby al een gt 500 op de markt had zagen ze ervan af, alhoewel het vreemde was dat het type wel in productie ging. Staat Vrijdag ook op de stand in Duitsland waar ik naartoe ga, Hopelijk ook mijn shelby als het meezit, zonder vertraging. Voor diegene die het willen weten? het heeft een 5.0 liter motor, aardig veel en levert 620 pk Bewerkt: 4 mei 2005 door The Outlaw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) Heerlijke auto's of niet? Bewerkt: 4 mei 2005 door BeatboxGamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 Hier even een stel audi's, jammer genoeg weet ik zélf het verschil niet tussen een paar... Audi 100 Stationcar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) audi????? MINI is het woord :lol: B) en k heb er ff een mini bij geedit: Prachtig toch Bewerkt: 5 mei 2005 door snorege Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 Men noemt zoiets een Audi A1, ooit van gehoord? En aub, het topic is na veel moeite weer geopend op voorwaarde dat er géén berichten kwamen zónder een voertuig. Als je dus zo vriendelijk wilde zijn om een voertuig erbij te editten, zou ik dat geweldig vinden, bijv. nóg een Audi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 Mee eens Baffie! Daarom post ik nog maar is wat auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.