The Outlaw Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 die mercedes is getuned door brabus, er zit een v10 motor in en de Bka (duitse geheime dienst gebruikte dit als paradepaardje in de jaren 90, nu zijn het meer de e500, en de c klasse die ze gebuiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 (bewerkt) met deze heeft mijn nonkel gereden : Bewerkt: 8 mei 2005 door marco vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 waaw omg vete bak en DIKKE bande :youngman: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2005 Dit is ook een hele mooie auto zeg Een Mazda RX-7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 de caddilac cien een mooie auto auto is te groot dus hier een link. :o cien heb je ook bij gran turismo 4 700 bhp heeft ie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 deze hebben ze ook bij gt4. autobianchi-a112-abarth (sunday cup) cizeta v16t de nederlandse spyker-c8-laviolette COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 (bewerkt) cizeta v16t COMMANDO :ph34r: lijkt sprekend op de oude lamborghini diablo Edit by BrokenTable: te grote image verwijderd. Image mag max. 640x480 zijn. Bewerkt: 14 mei 2005 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 Mooie ford mustang B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De heilige M Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 Geef mij deze maar: Wel een beetje opgelapt he! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 (bewerkt) Dit is ook een hele mooie auto zegEen Mazda RX-7 Tja de driftauto van Japan. Zelf vind ik de (kijkt nu naar plaatjes, en denkt wousers (inspector gadget) wat een bak) Jeep Hurricane (Hurricane is ongeveer wervelwind) Of met wat surfen: Een Maxum Deze Saturn Aura (concept-auto) is ook stoer: Sorry maar i.v.m mijn overschijding van maximaal aantal tekens kan ik niet de editknop voor deze post gebruiken. Bewerkt: 9 mei 2005 door TommieguN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2005 De meest lelijke conceptcar moet wel Volvo 3CC zijn, bah, net een spaceshuttle: Al een verouderd model van de Ford maarrrrr...... supermooi opgeknapt; de Ford Saleen s121 Focus Zelf ben ik geen echte fan van Aziatische Auto's, maar deze Hyundai Azera is een (betaalbare?)leuke auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 Ford F150, Harley editie, heel zeldzaam ] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 Toen ik vandaag in de AH was, zag ik bij de tijdschriften een tunersblad (van de autovisie van deze maand/week (zie datum)) een UBERVETTE Mercedes Benz SL550 AMG getunede versie. De exacte naam, kan ik niet meer op komen, maar ik weet wel dat het iets met stratus of stratos was. Een kleine omschrijving van de auto; VET, DUUR, HEFTIG, HEET. In het artikel stond ook: 'voor als je de sl550 amg nog niet genoeg vind". Muhahaha, amg nog niet genoeg. Je bent 1. heel rijk 2. heel gek als je nog hoger dan de amg wilt gaan. De AMG is namelijk een van de meest exclusieve "autoextra" die je maar kan wensen. Weet je hoeveel uitlaten eronder zaten? Zou ik je zeggen: ZES, ZES DRIE AAN ELKE KANT, en het waren echt geen kleine uitlaatjes. Naast familie en vrienden etc, zou dat mn tweede schatje zijn. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 Kheb in Amsterdam ook een AMG zien rijden met 6 uitlaten. Zoiets: Dit vind ik ook een vette bak: En deze: Natuurlijk de Escalade met mooie Giovanni's Deze heb ik op Automaxx gemaakt: Hele dikke V8 SL55 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 (bewerkt) een sl55 amg? Heb je wle goed gekeken? want alleen de sl 65 amg word geleverd met 6 uitlaten. de sl 55 moet het met 4 doen tenzij de eigenaar ze er zelf opzet, brabus(huistunemerk) doet alleen met de uiters luxuieze versies er 5 onder (slk, slr mclaren) maar goed alles is mogelijk, bij een musang fastback uit 1965 zaten er ook 4 onder met een v8 motor dat was gek in die tijd dus de eigenaar zal hem er wel zelf op hebben gezet, dit zijn er 4, van de sl 55 amg Edit: Dat plaatje was om aan te tonen dat de sl klasse maar 4 standaard heeft Bewerkt: 10 mei 2005 door The Outlaw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.