Roxx0rz Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 zo een? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Cadillac fleetwood Brougham, helemaal opgepoetst :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 doh, een tuningsmerk van bmw, zoals koeniggsegg Koenigsegg is geen subdivisie. Het is een apart merk. Net als Ferrari en Lamborghini. (Off-topic: ik wordt helemaal gek van de memorycard, hij geeft weer dezelfde fout aan, moet ik eigenlijk opnieuw beginnen :angry: , ach ik wacht gewoon op 7 juni ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Look at this beauty:(Mssn is dit wel die auto die ik gezien heb, van Brabus) Of deze, al zonder te tunen, enorm dure auto: Maybach Ook lekker lekker van Brabus (nee nee niet van Lassie :lol: ) Heb in brabussen gezeten. Op de autorai 2003, echt compele computer met internet (geen laptop), schermpjes overal, game doos, echt onwijs vet. Als je zo'n auto hebt maak je echt de blits... :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 Zeg, dit topic is weer opengegaan op voorwaarde dat er geen berichten kwamen zónder voertuigen, een vriendelijk verzoek dus om dat wél even te doen. Anders gaat die weer dicht en ik denk niet dat die dan nog open komt. Ga dus niet op elkaars auto's reageren, hou dat beperkt tot je eigen denken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 12 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2005 oh sorry baffie dat wist ik niet. :unsure: Dan maar even een plaatje, hij is aardig groot, dus maar de link geplaatst. Auto! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Hier een leuke BMW: KLIK HIER! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 mijne maserati's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Ford Mustang (Shelby) Gt 350H Collins zit daarin..de man van mijn auto :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 VW V Abt Ook mooi !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 (bewerkt) dit is ook een vette bak Edit by BrokenTable: te grote image verwijderd. Image mag max. 640x480 zijn. Bewerkt: 14 mei 2005 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 Dit wijkt een beetje af van de auto's, maar het gaat ten slotte om voertuigen en alles. Dit is een T@B caravan, lekker futoristisch en funny. Jongen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta_old Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 deze hebben wij ik vind zelf wel mooi is oldtimer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 (bewerkt) deze hebben wij ik vind zelf wel mooi is oldtimer Als je het over mooie oldtimers hebt: Duesenberg: Edit by BrokenTable: te grote image verwijderd. Image mag max. 640x480 zijn. Funny car: Deze auto is cker een dragauto, met ongeveer 20PK, gaat het maar liefst 15km\h ofzo. Ach het was de aller eerste auto, de Ford Model T Edit by BrokenTable: te grote image verwijderd. Image mag max. 640x480 zijn. Bewerkt: 14 mei 2005 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2005 (bewerkt) K vind deze wel vet: Bewerkt: 14 mei 2005 door ICE COLD KILLA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.