Mazzeltje Geplaatst: 13 mei 2005 Rapport Geplaatst: 13 mei 2005 Dit is een Chevrolet alleen weet ik niet welke. Maar hij ziet er wel mooi uit hoor. En dit is een mooie getunde Motor. En deze auto is wel heel erg snel. Dit stond er op de site waar ik de foto's vandaan heb. Het is wel een Duitse site. * Funny Car med en Ford –34 kaross * Keith Black motor p? 510 cubik tum eller ca 8,2 liter * H�stkrafter ca 2500 vid 9,200 varv * 0-100 km/h p� 0,9 sekunder * Sluthastighet ca 330 km/h Reageren
TommieguN Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Dit is een Chevrolet alleen weet ik niet welke.Maar hij ziet er wel mooi uit hoor. Volgens mij is het een Chevrolet Bel Air. Google Search Een Chevrolet Bel Air dus. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Aanschouw: Ferrari F430 :rolleyes: Reageren
TommieguN Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) Deze is ook gaaf! Phoe, dat is een gewone Celica. Die vind ik niet mooi. Deze auto is pas goed, het is zelfs beter dan een snelle motor(fiets), in een test reed ie de Honda CBR 600 RReruit. De Ariel Atomtrekte wel langzamer op dan de Honda, sneller was ie wel: (oja de top ligt ongeveer bij de 294 km/h, maar is een gewone straatauto, en kost rond de 70.000 euro) Het kan letterlijk je gezicht ruineren als je geen helm op hebt. Om van de laatste regel een voorbeeld te geven; Jeremy Clarkson de gast met de goede humor,en de krullebol van het beste autoprogramma: TopGear teste het. Jeremy "normaal": Jeremy in de Atom De Mercedes Benz G55 AMG is ook vet. Bewerkt: 14 mei 2005 door TommieguN Reageren
Timos Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) Phoe, dat is een gewone Celica.Die vind ik niet mooi. Deze auto is pas goed, het is zelfs beter dan een snelle motor(fiets), in een test reed ie de Honda CBR 600 RReruit. De Ariel Atomtrekte wel langzamer op dan de Honda, sneller was ie wel: (oja de top ligt ongeveer bij de 294 km/h, maar is een gewone straatauto, en kost rond de 70.000 euro) Het kan letterlijk je gezicht ruineren als je geen helm op hebt. Jij hebt gister avond Top Gear gezien zeker? Maar hij kost maar $20.000 hoor.. Niet goed geluisterd Verder, dat gezicht is echt vies.. [Edit door BMW: In het vervolg je quote zelf even wat inkorten aub, 6 foto's + onnodige tekst quoten is niet echt nodig.] Bewerkt: 14 mei 2005 door BMW Reageren
TommieguN Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 (bewerkt) [ Jij hebt gister avond Top Gear gezien zeker? Maar hij kost maar $20.000 hoor.. Niet goed geluisterd Verder, dat gezicht is echt vies.. Ja ik heb gister idd TopGear gekeken (laatste aflevering van 2004 :lol: ) En hou je post kort, dus verander het orginele bericht (vlak onder het bericht intypen vlak) Bewerkt: 14 mei 2005 door TommieguN Reageren
commando Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 nissan z fairlady: dodge ram 1500 COMMANDO :ph34r: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Die Atom vindt ik echt een heel mooi ding. Er zit een Honda Civic Type-R motor in. En als je op dit plaatje bij het bordje kijkt. Zie je dat er maar een 1800 CC motor in ligt. 4 Cilinder in lijn dus. En 165 Pk heeft hij. Maar hij is zo snel omdat hij maar 500KG weegt. Reageren
ErnstJ Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Die Atom vindt ik echt een heel mooi ding.Er zit een Honda Civic Type-R motor in. En als je op dit plaatje bij het bordje kijkt. Zie je dat er maar een 1800 CC motor in ligt. 4 Cilinder in lijn dus. En 165 Pk heeft hij. Maar hij is zo snel omdat hij maar 500KG weegt. Die was ook in Top gear afgelopen vrijdag Dit is mijn auto BTW Bewerkt: 15 mei 2005 door SanAndreas_Master Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Die Atom vindt ik echt een heel mooi ding.Er zit een Honda Civic Type-R motor in. En als je op dit plaatje bij het bordje kijkt. Zie je dat er maar een 1800 CC motor in ligt. 4 Cilinder in lijn dus. En 165 Pk heeft hij. Maar hij is zo snel omdat hij maar 500KG weegt. Die was ook in Top gear afgelopen vrijdag Jongen Jongen zeg. Dat hebben we toch al een paar keer gezegt. Beter opletten hoor. Hier nog 1 foto van de Atom. Trouwens je hebt een leuk auto'tje hoor Bewerkt: 15 mei 2005 door Mazzeltje Reageren
RGA Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Die Atom vindt ik echt een heel mooi ding.Er zit een Honda Civic Type-R motor in. En als je op dit plaatje bij het bordje kijkt. Zie je dat er maar een 1800 CC motor in ligt. 4 Cilinder in lijn dus. En 165 Pk heeft hij. Maar hij is zo snel omdat hij maar 500KG weegt. Die was ook in Top gear afgelopen vrijdag Jongen Jongen zeg. Dat hebben we toch al een paar keer gezegt. Beter opletten hoor. Hier nog 1 foto van de Atom. Trouwens je hebt een leuk auto'tje hoor Bij top gear zeiden ze dat hij 300 pk had das dus nog mooier dan 165 pk Reageren
Savage Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) update: 435hp waiting for me! Bewerkt: 15 mei 2005 door Savage Reageren
Robin2130 Geplaatst: 15 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Heerlijk om weer in mijn succesvolste topic te posten :lol: hier ook een mooie auto: een Saab Cabrio. als je daarmee over de kop gaat is er niet veel aan de hand: achter de voorzetels zitten onder luikjes 2 ijzeren stangen zeg maar die dan de auto dragen als je over de kop vliegt, dus je hoofd vliegt er dan iet zomaar af Bewerkt: 15 mei 2005 door Mr. X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.