The Outlaw Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 Rtl Autowereld gister gezien robin? :lol: Ford Mustang gt 1996 Saleen uitvoering Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 Die Atom vindt ik echt een heel mooi ding.Er zit een Honda Civic Type-R motor in. En als je op dit plaatje bij het bordje kijkt. Zie je dat er maar een 1800 CC motor in ligt. 4 Cilinder in lijn dus. En 165 Pk heeft hij. Maar hij is zo snel omdat hij maar 500KG weegt. Die was toch laatst op Top Gear en kwam op de 2e plaats ? B) ( zag z'n gezicht helemaal flapperen :lol: ). Mooi ding inderdaad ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 - - - - - - - - ------------ s rry dat ik er zo veel bij zet maar ik kon het niet laate :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Die Atom vindt ik echt een heel mooi ding.Er zit een Honda Civic Type-R motor in. En als je op dit plaatje bij het bordje kijkt. Zie je dat er maar een 1800 CC motor in ligt. 4 Cilinder in lijn dus. En 165 Pk heeft hij. Maar hij is zo snel omdat hij maar 500KG weegt. Die was toch laatst op Top Gear en kwam op de 2e plaats ? B) ( zag z'n gezicht helemaal flapperen :lol: ). Mooi ding inderdaad ! Zucht. Ja, dat is al 3 miljoen keer gezegd. Ik was het als eerste mee. Trouwens deze Toyota Previa is ook best mooi: En ik zelf als een grote Renault fan, vindt deze Clio prachtig: Of de Audi Quattro Pikes Peak, met een überlange bumper: Pikes Peak @ X-zero: Dank je :lol: Nissan Murano ... Bewerkt: 15 mei 2005 door TommieguN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 (bewerkt) Ik was het als eerste mee. nou gefeliciteert daarmee <_< deze is ook mooi Bewerkt: 15 mei 2005 door X-Zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 - - - - - Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 Ik zag vandaag een Mitsubishi Eclipse.. Dik mooi! Hier de beruchte auto van Brian in The F and the F: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 Snelst getunede standaard, 7,774 minuten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 Pff... Mooie auto! Hier nog een leipe bak. De Toyota Supra! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 Tja of dit: Zou het een f*cked up Dodge Charger zijn? En wat zou dit zijn? Duidelijk een pooierauto: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 Eventjes een regel, voordat het dalijk té erg wordt: 1 Post per dag, dan gooi je daar maar al je auto's in. 5 Auto's en dan 5 posts per dag is teveel van het goeie hé (Voorbeeld) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2005 hier een paar pimp cars een chrome Bmw 3 serie een chrysler 300c met 20 inch chromen velgen. En een mat zwarte Porsche Cayenne, sweet!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Hallaluja, Bmw 7 serie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 16 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2005 (bewerkt) Tja of dit:Zou het een f*cked up Dodge Charger zijn? Ik hoop van het niet!! ik herken no charger in het! graflelijk Bewerkt: 16 mei 2005 door Savage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.