commando Geplaatst: 17 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2005 ford shelby honda S2000 COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 Zo rijd ik rond op Ocean Beach! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 Zo rijd ik rond op Ocean Beach! Kijk, kijk!! Nog een Bentley lover. :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 (bewerkt) Een vriend van m'n broer heeft een Ford Galaxie 500, ook niet verkeerd. En ik heb de hele lijst van alle auto's uit Gone in 60 seconds (op twee na) uit de film weten te halen, hier de hele lijst + de auto. Aston Martin DB7 Aston Martin DB1 Bentley Arnage Bentley Azure Bentley Continental Cadillac ElDorado Cadillac ElDorado Broughton Cadillac Escalade Cadillac STS Chevrolet Bel Air Convertible Chevrolet Camaro Z-29 Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Stingray 4x4 Modified Pickup Truck Detomamo Pantera Dodge Daytona Dodge Viper Coupe GTS Ferrari 355 Ferrari 355 F1 Ferrari 365 GTB4 Ferrari 550 Maranello Ferrari Testarossa Jaguar XJ-220 Ferrari XJS Coupe Lamborghini Diablo Lamborghini LM Lexus LS 400 Lincoln Navigator Mercedes-Benz 300 SL/Gullwing Mercedes-Benz CL 500 Mercedes-Benz S 600 Mercedes-Benz SL 600 Mercury Custom Plymouth Hemi'Cuda Plymouth Superbee Pontiac GTO Porsche 996 Porsche Boxter Porsche 911 Twin Turbo Porsche 959 Porsche Speedster Rolls Royce Stretch Limousine Shelby AC Cobra Toyota Landcruiser Toyota Supra Turbo Humvee 2-deurs Ford Thunderbird Ford Mustang Shelby GT-500 'Eleanor' Zoals jullie zien mis ik er nog twee, er stond nog een auto bij die begon met OC ofzo, de andere zal ik nog eens proberen uit de film te halen, deze zijn niet slecht hè? Bedankt voor de tips, ik moest ze ook vanaf het scherm zien te lezen, vandaar de foutjes en ik heb zelf niet zoveel verstand van dure auto's, ik probeer eerst de kleinere uit m'n hoofd te leren. Bewerkt: 18 mei 2005 door Baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 Ferrari 550 Marcello Marcello?? :huh: Denk dat je Maranello bedoelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 En pardon me voor de 2x post maar geen wonder dat je geen plaatjes kan vinden van X3 220, want het is ook Xj - 220 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 (bewerkt) ford gt90 0-100 km/h 3,20 sec top: 378 km/h ferrari rossa Isdera Commendatore jaguar xj 220 COMMANDO :ph34r: Bewerkt: 18 mei 2005 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 Een Gillet Vertigo. Dit is een Belgische automerk. De mooie Toyota Supra. Een Renault 5 Maxi Turbo. Een Peugeot 205 Turbo Rally Car. En een Porsche met een hele grote Spoiler. Dit is een onbekend busje voor mij maar hij ziet er wel raar uit. Een mooi getunde Volkswagen Golf 4. Een mooie Motor. En als laatste een mooi getunde Pick-Up. En die lijst met auto's uit de film is wel erg leuk om te zien. Goed gevonden hoor Baffie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 wat old school cars Lowriders extravaganza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 Pontiac Firebird Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 (bewerkt) tvr v8 s: honda civic type R COMMANDO :ph34r: Bewerkt: 19 mei 2005 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 Chevy Vans zijn altijd lachen. Ook leuk om op te knappen. Helaas lusten Amerikaanse bakkies een stevige slok. Chevy Van: Een gewone Chevy Van Toen ik op Google aan het zoeken was vond ik iets over een Chevy Van Swat Truck voor GTA: GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 :lol: Een omgebouwde Bus. Het moet op een varken lijken. :lol: Een race drag auto. En nog één. En dit is ook een hele mooie auto vooral die motor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 was vandaag gebeld, m'n dads Escalade gejat... (was zo'n 3 of 4 months out) I heb wel ones een photo plaatst hier op deze forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 was vandaag gebeld, m'n dads Escalade gejat... (was zo'n 3 of 4 months out)I heb wel ones een photo plaatst hier op deze forum Wow. Dat is behoorlijk erg. Er word nogal veel gejat daar in America. Eerst je velgen nu een dure auto. :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.