Silverwing Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 Dit is de nieuwe Shelby GR1. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 1958 Volkswagen Double Door Bus de 1e Volkswagen Transporter uit 1959 1963 Volkswagen Karmann Ghia 1955 Mercedes-Benz 220 Sunroof Coupe 1967 Lamborbhini 350GT Coupe COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 wel ik spaar alvast voor deze auto Foto verwijderd. Ferrari-360-Modena [Edit door BMW: Verklein jij eerst die foto maar eens.] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 De Honda Civic. Een maat van me heeft net een nieuwe auto gekocht, een Honda Civic 1.6i Sport. Natuurlijk moest die even aan een test onderworpen worden.. T*ring dat ging hard. :blink: Stonden voor het stoplicht, ging op groen, echt vol optrekken en binnen de kortste keren zat hij op 165 km/u, echt een behoorlijk rap dingetje is dat hoor :blink: En hij kan zeker nog harder maar we moesten op de rem voor ander verkeer <_< Tussenacceleratie is ook behoorlijk goed hoor, dus inhalen was ook zeker geen probleem Heerlijk karretje, die wil ik ook B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 ik zit now in San Francisco, heeft anyone meer photos van meeting Nieuwegein?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 Passat 4 motion w8, onopvallende politie uitvoering dat ding is snel zeg, als je hem zo ziet zoeven over de autobahn krijg je echt de kriebels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 (bewerkt) Chevrolet Callaway Corvette LM Ferrari Mythos COMMANDO :ph34r: Bewerkt: 26 mei 2005 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 Een prachtige Lamborghini Gallardo! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 (bewerkt) dit moet je zien motor geluiden - :lol: :lol: :lol: Bewerkt: 26 mei 2005 door bjorn13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 (bewerkt) Passat 4 motion w8, onopvallende politie uitvoering dat ding is snel zeg, als je hem zo ziet zoeven over de autobahn krijg je echt de kriebels Die heb ik laatst in Nijmegen gezien, ziet er uit als een normale Passat, maar aan de w8 naam heb je al een voorgevoel dat ie snel is. Ik zag vandaag ook de nieuwe Passat voor mn huis: Achterkant (net iets te groot) Bewerkt: 26 mei 2005 door TommieguN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 Corvette cabrio, heerlijk voor zulk weer als vandaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 (bewerkt) De Bayliners (boten)zijn ook mooi. Deze is de allergrootste en duurste en herbergt 12 (say what?)ja 12 personen. Bayliner Off-topic: Wat een lekker weer vandaag. EDIT: Nog wat zeer lompe boten, laten we het maar niet over de prijzen ervan hebben. B) . Riva (Riva Jachten) Voor de ultime rijke stinkerd: Heesen (Heesen Yachts) Tussen andere kleinere yachts Lady Ingeborg Bewerkt: 27 mei 2005 door TommieguN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 Dit vind ik een erg mooie Mercedes. Mercedes CLS Wat een lekker weer vandaag. Zeg wat wel. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 vw lupo gti COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 Hier wat leipe bakken: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.