Jorge_F Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) De Aston Martin DB9 blijft toch mijn favoriet Bewerkt: 28 mei 2005 door snorege Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) Lamborghini Cala power 400bhp top speed 290km/h | 181mph 0-100 kmh: 5.0 seconds Ferrari Superamerica power 540bhp | 397kW top speed 320km/h | 200mph COMMANDO :ph34r: Bewerkt: 28 mei 2005 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 Deze auto is ontworpen, ik vind hem wel heel mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 (bewerkt) Hier is een geshopte Audi S8 Hij is 800x600 dus vandaar een linkje : AUDI S8 -edit- En de mooi Spyker C8 Logo: En het o zo mooie interieur: Wie droomt er nou niet van zo'n auto :lol: Bewerkt: 28 mei 2005 door snorege Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 Aanschouw deze mooie slr van carlsson Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 Aanschouw deze mooie slr van carlsson sorry The Outlaw maar dat is geen slr van carlsson maar een CARLSSON CM55 K ______________________________________________________________ 1973 Citroën SM COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 (bewerkt) Hier heb ik een paar Foto's van Mercedesén getuned door Brabus. Een Maybach B) Deze auto zou Esther heel mooi staan. :rolleyes: Een een Smart. Bewerkt: 29 mei 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 hier aan de westcoast are velen asian gasten, die tunen hun hondas en anderen asian merken zo debiel. beetje too much allemaal ik rij here in een VERHOOGDE escalade van my pa, or in de oldtimer jag is er anyone intereseerd in my charger project? moet ik daar still photos van showen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 lijkt me cool die foto's kunnen we zien hoe ie wordt de nieuwe charger: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 Een mooie motor is de Yamaha YZF R1! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 (bewerkt) hier aan de westcoast are velen asian gasten, die tunen hun hondas en anderen asian merken zo debiel.beetje too much allemaal ik rij here in een VERHOOGDE escalade van my pa, or in de oldtimer jag is er anyone intereseerd in my charger project? moet ik daar still photos van showen? Je praat een beetje Engels en Nederlands door elkaar. Dat deed je eerst niet. Maar je zegt dat je in je vader's Escalade rijdt. Een paar weken geleden was die toch gestolen. Dat had je hier op het forum gepost. Ik wil graag nog foto's zien van je Charger. En dit is de O zo mooie Nissan Skyline. :rolleyes: Bewerkt: 29 mei 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 Oldsmobile Cutlaas Supreme Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 hier aan de westcoast are velen asian gasten, die tunen hun hondas en anderen asian merken zo debiel.beetje too much allemaal ik rij here in een VERHOOGDE escalade van my pa, or in de oldtimer jag is er anyone intereseerd in my charger project? moet ik daar still photos van showen? Je praat een beetje Engels en Nederlands door elkaar. Dat deed je eerst niet. Geef mij maar een Pieter Post auto . Oja dit is de ultime cabrio, volgens zo'n televisieprogramma op Discovery Channel. Nou die naam alleen al, (Auston Martin) DB9 Volanté. Prachtig :lol: . Achterkant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 mazzel > true. Ik kan redelijk goed NLs schrijven when ik er moeite voor moet nemen, en op mijn kantoor werkt een NLse guy die mij verbetert altijd. Ik praat nu alleen engels en al tijd niet meer NLs Nu doet ik mijn allerbeste in NLs, searching for words btw, de Escalade was stolen, maar tot de tank gas leeg was http://img254.echo.cx/my.php?image=seats6uf.jpg [/img] had ik deze zien gelaten? toen ik de Charger kocht http://img252.echo.cx/my.php?image=dash21fz.jpg [/img] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 mazzel > true. Ik kan redelijk goed NLs schrijven when ik er moeite voor moet nemen, en op mijn kantoor werkt een NLse guy die mij verbetert altijd. Ik praat nu alleen engels en al tijd niet meer NLsNu doet ik mijn allerbeste in NLs, searching for words btw, de Escalade was stolen, maar tot de tank gas leeg was http://img254.echo.cx/my.php?image=seats6uf.jpg [/img] had ik deze zien gelaten? toen ik de Charger kocht http://img252.echo.cx/my.php?image=dash21fz.jpg [/img] Dit slaat nergens op, zelfs Turken en Marrokanen spreken beter Nederlands.. Of begrijp je nu niet wat ik zeg? Vind je nu een beetje overdreven doen, maarja zo zijn Amerikanen he. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.