TommieguN Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 (bewerkt) mazzel > true. Ik kan redelijk goed NLs schrijven when ik er moeite voor moet nemen, en op mijn kantoor werkt een NLse guy die mij verbetert altijd. Ik praat nu alleen engels en al tijd niet meer NLsNu doet ik mijn allerbeste in NLs, searching for words btw, de Escalade was stolen, maar tot de tank gas leeg was http://img254.echo.cx/my.php?image=seats6uf.jpg [/img] had ik deze zien gelaten? toen ik de Charger kocht http://img252.echo.cx/my.php?image=dash21fz.jpg [/img] Dit slaat nergens op, zelfs Turken en Marrokanen spreken beter Nederlands.. Of begrijp je nu niet wat ik zeg? Vind je nu een beetje overdreven doen, maarja zo zijn Amerikanen he. Niets tegen Amerikanen, mn tante is Amerikaans. De allerlelijkste tuningbak (sorry voor diegene die het wel mooi vinden), de Hondag CRX. crx haha Bewerkt: 31 mei 2005 door TommieguN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 Vind je nu een beetje overdreven doen, maarja zo zijn Amerikanen he. Beetje gepikkeerd Tim? :unsure: Buick Gs V8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 (bewerkt) Vind je nu een beetje overdreven doen, maarja zo zijn Amerikanen he. Beetje gepikkeerd Tim? :unsure: Buick Gs V8 Omdat jij in Duitsland woont, praat jij toch ook niet Duits en Nederlands door elkaar? Is dat nou zo moeilijk? En over Amerikanen, vind ze een beetje arrogant. :ph34r: Hier een Honda, een mooie betaalbare auto.. Je kunt niet alles hebben. Bewerkt: 31 mei 2005 door Tim14 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 Vind je nu een beetje overdreven doen, maarja zo zijn Amerikanen he. Beetje gepikkeerd Tim? :unsure: Buick Gs V8 Omdat jij in Duitsland woont, praat jij toch ook niet Duits en Nederlands door elkaar? Is dat nou zo moeilijk? En over Amerikanen, vind ze een beetje arrogant. :ph34r: Ken jij alle Amerikanen? Zo. Vooroordeel................... Btw The Outlaw woont niet meer in Munchen (toch?) Maar nu back on topic \\ Mn Wallpaper:; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 Dit is een oude,mooi Chevy Montecarlo. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 een mooie citroen 2cv (eend) mg ZR COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 (bewerkt) mazzel > true. Ik kan redelijk goed NLs schrijven when ik er moeite voor moet nemen, en op mijn kantoor werkt een NLse guy die mij verbetert altijd. Ik praat nu alleen engels en al tijd niet meer NLsNu doet ik mijn allerbeste in NLs, searching for words btw, de Escalade was stolen, maar tot de tank gas leeg was http://img254.echo.cx/my.php?image=seats6uf.jpg [/img] had ik deze zien gelaten? toen ik de Charger kocht http://img252.echo.cx/my.php?image=dash21fz.jpg [/img] Dit slaat nergens op, zelfs Turken en Marrokanen spreken beter Nederlands.. Of begrijp je nu niet wat ik zeg? Vind je nu een beetje overdreven doen, maarja zo zijn Amerikanen he. alright now i'll write english, I was born in Amsterdam, grew up for 'bout 15yrs in the States, only spoke English and well my mom is Dutch but I only spoke English at home and I learned English about 4years ago but I still speak English at home and at my work since I've got my own company... So I hardly speak Dutch... Ik will jou uitdagen een taal te learn in 4 jaar when je alleen je oorspronklijke taal spreekt, elke dag ik vind ook dat some southern, mensen van Texas en New Mexico erg vaderlands-liefend zijn. Red-Necks, de most mensen in de cities hebben een HEKEL aan die arrogant houding van Bush etc. de lui die for deze stemmen zijn de lui laag opleiding en racists!!! je kent mij niet, ondanks mijn slecht NLs h3eb ik my eigen bureau en heb ik een loon higher dan most lui van 35yr oud!!! Don't judge a man untill you've walked 2 moons in his mocasins... [edit]turken en marokanen hebben een dif. culture ik weet exact over de NLse geschiedenis etc!!! Bewerkt: 31 mei 2005 door Savage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 Wat maakt het nou uit als iemand niet goed Nederlands kan, vooral als je al heel lang in Amerika woont. het is toch mooi dat ook die mensen hier op het forum komen. Gtaforum gaat mondiaal :rolleyes: Maar goed genoeg gepraat hier een paar krachtpatsers Ford focus Ford mustang Cadillac CTS Kom op geen gezeur meer over iemands taal, maar post auto's hier. Anders komt hier vast een slot op en dat heb ik liever niet en met mij nog vele anderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 cadillac eldorado cabrio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 1959 Cadillac Eldorado Biarritz CV vooral die vleugel achterop vind ik mooi. 1956 Chevrolet Corvette CV COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 cadillac eldorado cabrio die lijkt veel op een esperanto uit gta vc: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 mazzel > true. Ik kan redelijk goed NLs schrijven when ik er moeite voor moet nemen, en op mijn kantoor werkt een NLse guy die mij verbetert altijd. Ik praat nu alleen engels en al tijd niet meer NLsNu doet ik mijn allerbeste in NLs, searching for words btw, de Escalade was stolen, maar tot de tank gas leeg was http://img254.echo.cx/my.php?image=seats6uf.jpg [/img] had ik deze zien gelaten? toen ik de Charger kocht http://img252.echo.cx/my.php?image=dash21fz.jpg [/img] Dit slaat nergens op, zelfs Turken en Marrokanen spreken beter Nederlands.. Of begrijp je nu niet wat ik zeg? Vind je nu een beetje overdreven doen, maarja zo zijn Amerikanen he. Komt erg discriminerend over tim.... Heb sinds vandaag een nieuwe liefde maar die helaas te veel kost. Een Malaguti Drakon echt een gaaf ontwerp. Klink link for what stats. http://www.jy-trading.fi/page4394.phtml Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Savage, je bent een aparte gozer. In het begin praatte je perfect Nederlands, nu opeens niet meer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 Oké kunnen we weer doorgaan met auto laten zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.