Mazzeltje Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 De Ferrari Enzo FXX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) Die Ferrari Enzo FXX ziet er erg vet uit zeg, die wil ik ook wel in mijn garage hebben staan. De nieuwe Porsche Boxter De Peugeot 307 WRC Bewerkt: 1 juli 2005 door Morpheus 83 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 de VW nardo w12 concepttop km/h: 350 top 0/100 km/h: 3,5 sec. Die auto lijkt erg veel op de Saleen S7000. Maar hij's wel mooi! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) 2005 Nissan NISMO Skyline GT-R Z-tune 2005 BMW Alpina Roadster S Acceleration 0-62 mph s: 5.3 Top Speed mph (km/h): 165 (265) COMMANDO :ph34r: Bewerkt: 2 juli 2005 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Ferrai F60, heel mooi ding is simulait to the Enzo Ferrari ik zie al gelijkenissen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 de Ferrari Enzo natuurlijk, de mooiste wagen die er is, kun je ook dowloade voor vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 cadillac cien 2004 Chevrolet Cobalt SS Supercharged Coupe Concept COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Ik wil toch even iets zeggen.De 1 post per dag regel wordt wel goed nageleefd, maar ik vind sommige berichten toch net iets te 'boosterig'. Even een paar plaatjes zoeken met Google en klaar. We zouden graag zien dat jullie er wat meer bijvertellen, in plaats van enkel een foto te plaatsen. Vertel bijvoorbeeld eens wat over de achtergrond van de auto, de technische specificatie's of waarom je hem mooi vindt ofzo. Dat maakt de berichten net wat interessanter Laten we dit dan ook naleven jongens (kijkt 2 posts boven zich) Hier een Plymouth Roadrunner, de naam kreeg die omdat die verschrikkelijk snel optrok, was zelfs nog sneller dan een Lambo Murcia als ik me goed herriner was dat in 5.9 s enorm snel heeft in die tijd het meeste pk's dat ooit onder een plymouth streetcar zat: 400 BHP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vincent M Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) http://www.runningboardworld.com/nerf-bars...acab%20Nerf.jpg is ie niet mooi ik hou van dit soort autos lekker stoer beetje slamvan achtig Bewerkt: 5 juli 2005 door vincent M Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Toyota en PSA (Peugeot en Citroën) ontwikkelden een heel compact modelletje. De versies van Toyota (Toyota Aygo) en Citroën (Citroën C1) zijn bij ons al op de markt. Deze Peugeot 107 1.4 HDi heeft een viercilinder 1.398 cc diesel motor Met de 54 pk zelfontbrander onder de kap kan de 107 een top van 154 km/h halen. van 0 naar 100 km/h heeft de 107 15,6 sec voor nodig. De 107: de citroen C1 de Toyota aygo alle drie COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Doe mij maar deze: De 'Classic' Mini Cooper S Of de nieuwe: DaddyPimp Bewerkt: 6 juli 2005 door DaddyPimp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Vandenbrink Carver de Carver... Het is geen auto en het is geen motorfiets. :huh: Het is een... ...Carver. het viercilinder 660cc turbomotortje haalt een topsnelheid van 185 km/h en van 0-100km/h doet hij in 8,2 sec. de versnellings bak bestaat uit 5 handgeschakelde versnellingen. en hij kan tot 45 graden kantelen COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) deze is ook leuk: Bewerkt: 7 juli 2005 door stino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Hier een Plymouth Roadrunner, de naam kreeg die omdat die verschrikkelijk snel optrok, was zelfs nog sneller dan een Lambo Murcia als ik me goed herriner was dat in 5.9 s enorm snel heeft in die tijd het meeste pk's dat ooit onder een plymouth streetcar zat: 400 BHP My Dodge Charger > 425bph, op papier in 5,6sec 60mph (100km/h) not geprobeert tot nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.