bjorn13 Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 hier nog een paar mooie kawasaki's *KLIK* *KLIK* *klik* *klik* *klik* *kl1k NOG een paar suzuki's *dit vidn ik 1 van de mooiste suzuki's (vete moto) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Nog wat leuke mercedesen. En nog 1 met mooie DUBS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Nog een mooi Bentley. Een Rolls Royce Phantom. Interieur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Cadillac Cien Concept* : http://images.google.nl/images?q=tbn:vqPBA...2520800x600.jpg Mercedes SLR : http://images.google.nl/images?q=tbn:7CAB-...ercedes_slr.jpg Audi Leman Concept* : http://images.google.nl/images?q=tbn:XjNYM...ges/leman08.jpg Dit Zijn De Top Waggies Die Ik Nu Mooie Vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Audi Le mans Concept* :Dit Zijn De Top Wagens Die Ik Nu Mooie Vind ja dat is inderdaad een mooie auto. hier nog wat plaatjes er van: de vorige foto maar dan groter en van de binnenkant en van links-achter en hier samen met de audi nuvolari quattro en nog een audi ......... quattro COMMANDO :ph34r: Bewerkt: 17 juli 2005 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Dezelfde auto die wij hebben, maar deze is met een Duits kenteken. Maar we hebben wel zelfde velgen en dezelfde kleur! En het is echt een beest, je zit zo op de 180!! B) En deze heeft me moeder, zelfde kleur maar andere velgen en wel zo'n dak die open kan. Ook een supergaaf karretje!! Bewerkt: 18 juli 2005 door -Niels- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 (bewerkt) Onder andere: De Nissan 350Z De Lamborghini Murciélago De Nissan Skyline En ik heb er nog wel een hele hoop Greetzzzzz Bewerkt: 19 juli 2005 door GTA Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 2005 Vauxhall Monaro VXR met 404 bhp heeft deze deze Monaro een topsnelheid van 290 km/h en 0/100 km/h doet hij in 5 sec. COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2005 Hier een paar dikke Chrysler 300c's De convertible Startech tuned 300c normale versie De station uitvoering. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 2005 Lamborghini Gallardo SE deze nieuwe versie van de Gallardo heeft 500 BHP en haal 100 km/h in slechts 4,0 sec. dat is 0,2 sec. sneller dan de normale Gallardo. niet dat je dat ooit zal merken. hij heeft een topsnelheid van 315 km/h dat is 6 km/h sneller dan zijn voorganger. deze editie is gelimiteerd tot een productie van 250 auto's. COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 hier wat plaatjes van een Hummer B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 hier wat plaatjes van een Hummer B) Sorry, maar ik vindt Hummer benzine slurpende lelijke stinkbakken. Het is mijn mening. Ik vind vrijwel alle auto van Pimp My Ride über. Zoals de Caddilac El Dorado van Big Ron: Normaal zo: Of de Toyota Hi Jet: Je ziet ze normaal zo: Rahhhhh. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Of de Toyota Hi Jet: Je ziet ze normaal zo: Rahhhhh. :lol: Die is van Pimp My Ride :lol: Een mooie Escalade ^ Een mooie ford ^ Lol! Wat een fiets! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Heb je Uberhaupt weleens een hummer in het echt gezien, en 'geroken'. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Heb je Uberhaupt weleens een hummer in het echt gezien, en 'geroken'. <_< inderdaad boterbal :notinpressed: of de caddilac eldorado niet veel benzine slurpt of stinkt. ik zie bijna geen "rijke mensen" in caddilac eldorado's rijden maar wel in de hummer. en zo maak je een auto lelijk net zoals die hi jet die is ook raar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.