Spacecraft Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 Die Clio V6 heb ik een jaar geleden in gezeten :'D Dit filmpje vond ik nog op internet, speciaal voor onze VW Golf freak RTS http://media.putfile.com/SRgtiFIRE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2005 Die Clio V6 heb ik een jaar geleden in gezeten :'D Dit filmpje vond ik nog op internet, speciaal voor onze VW Golf freak RTS http://media.putfile.com/SRgtiFIRE Ja die ken ik al. En dat is niet grappig! Hier een paar golfjes met mijn lievelings Audi A8 look velgen! Dat is precies wat ik later wil hebben. En zwarte Golf IV of V met big A8 rims! Deze Golf V owned zwaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 De Mazda MX 5, gewoon mijn auto Je haalt me de woorden uit m'n mond, kerel . Bij de introductie van de nieuwe fiat punto zijn 2 benzinemotoren leverbaar: een 1,2-liter met 65 pk en een 1,4-liter met 77 pk. Volgend jaar wordt het programma aangevuld met sterkere benzinemotoren. Op het gebied van diesels wordt er een stuk groter uitgepakt. Er is een 1,3-liter Multijet met 75 pk en een met 90 pk. Ook van de 1,9-liter Multijet zijn er 2 varianten: eentje met 120 pk en eentje met 130 pk.In september verschijnt de nieuwe Punto bij de Nederlandse dealers. Voorlopig blijft de oude Punto nog naast de ´Grande´ Punto leverbaar. Volgens Fiat zal het oude model voor aantrekkelijke prijzen met het bekende motorenprogramma worden aangeboden. Het nieuwe model heeft een lengte van 4,03 m, is 1,68 m breed en 1,49 m hoog; bij het oude model waren die maten 3,84 m, 1,66 m en 1,48 m. De wielbasis van het nieuwe model is 2,51 m terwijl die bij de oude 2,46 was. Om precies te zijn is het Fiat Grande Punto, niet Fiat Punto. Rtl Autowereld en ga naar Zomeraflevering 6, daar geeft Allard zijn mening. Een soort Rally Auto. Nou Mazzeltje dat lijkt eerder op een verhoogde NASCAR auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 Zie hier de liebherr. Hij heeft 3200 PK - 20 cilinder Dieselmotor. Hij weegt 200.000 Kilo. En samen met een volle vracht weegt hij ongeveer 600.000 Kilo. En zijn topsnelheid is ongeveer 65 Km/h. Als je dit voertuig wilt kopen moet je wel een miljonair zijn. Hij kost namelijk 3.000.000,- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2005 een paar tanks uit WW2. panzer I panzer II panzer III panzer IV M-109 Howitzer Tiger I M40 128mm anti-aircraft Jagdpanzer IV flak 36 88mm anti-aircraft Leopord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loek Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2005 De Hummer H2 En de Cadillac Escalade Vind ik wel mooie voertuigen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2005 ].[/url] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2005 een vervolg van gisteren: PANZER V soviet stalin m65 265mm 16 inch gun sherman m4 even wat anders... 2004 Ferrari 612 Scaglietti COMMANDO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) de nieuwe bugatti Bugatti Veyron slaat alles! Met de Veyron mikte Volkswagen-dochter Bugatti op het allerhoogste: het model moest de snelste, krachtigste seriewagen uit de geschiedenis worden. Dat het streefdoel van niet minder dan 1.000pk binnen het bereik lag en de topsnelheid van 400km/u gehaald werd, wisten we al. Nu zijn ook de andere officiële gegevens bekendgemaakt. De Veyron wordt finaal 2 meter breed, amper 1,20m hoog en 4,46m lang. Tussen de voor- en achteras, die 2,71m uit elkaar liggen, is niet alleen plaats voor een bestuurder en passagier, maar ook voor een W16-motor. Die heeft een zuigerverplaatsing van 7.993cc gekregen. Het vermogen bereikt 1.001pk bij 6.000t/min. De koppelkromme toont een topwaarde van 1.250Nm. Tussen 2.200 en 5.500t/min. is dat permanent ter beschikking. Het is een zeventrapsautomaat met dubbele koppeling (DSG) die het vermogen naar de vier wielen versluisd. Het leeggewicht van 1.888kg stelt niets voor als de grootste paardenstal ooit aan de vier wielen begint te sleuren. De supersportwagen uit Molsheim katapulteert zichzelf in 2,5 seconden naar 100km/u. Na 7,3 tellen schuift de naald van de snelheidswijzer voorbij 200km/u en nog eens 9,4 tellen later rijdt het monster 300km/u. Pas bij 407km/u ondervindt de bolide te veel weerstand. Gelukkig werden de remprestaties niet vergeten. Van 100km/u naar nul neemt niet eens 32 meter in beslag. Bugatti heeft ook het verbruik vrijgegeven. Daarvan mag je verwachten dat het fors is. In de stad reken je best op een liter of 40/100km. De gemengde cyclus kan met nauwelijks minder dan 25l. De tank zelf slikt 100l. bekijk hier alle foto's Bewerkt: 7 september 2005 door pokearno Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nickonly Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) Nou ik heb toch liver een Corvette ZR1/ c4 die vind ik gewoon te. en omdat er ook zoveel iemanden tank's plaatsen wil ik wel een abrams tank. of natuurlij een F-18 F-15 of A-10! (niet dat dat een auto is maar ok). IK = CORVETTE LOVER!! Bewerkt: 29 oktober 2006 door Nickonly Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) BMW X5 Klik hier! POWER Bewerkt: 7 september 2005 door power Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 2006 Mitsubishi Lancer Evolution Wagon 2005 Porsche TechArt Magnum COMMANDO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2005 Toyota Hiace (Tuningsversie); Toyota Hiace 3,0L Turbo Volledige japanse style 2fast2low bodkit. Roze neon lichten onder en in de auto. Spiegel op het plafon. Voledige leer bekleed in geel en wit. Kenwood hifi set met jbl boxen. Zwart getinte ramen. Graffics en winnie de pooh stikkers. Camera voor achter uit kijken. Drie lucht hoorn toeters. Ster knipperlichten. De auto is metalic parel geel, oz diep groome velgen.cobra dubbele staalen uitlaatpijp.verlaagd. ebich vering en schokdempers.k&n filters. spiegels en neon lichten op het plafon. dubble airco. lexus lichten. Minibar. wit leren slaapbank. Honda Produle Vierwiel gestuurd. Vier Cobra Roestvrijstaale uitlaatpijpen en ook het spruitstuk is van staal. Eibach schokdempers . superchipt . V-TEC en V-TEC controler. Olie en tempratuur meters. Devil dubbel 5 spaken velgen. 205/40/17 Tornado banden. Cusco voor en achter versteveging Sony hifi systeem. JBL basboxen en amp. NOS rookspray met lazerlicht. Volledige 2fast2low bodykit. Twee tonen zilver en zwart getinte ramen Urban style aluminium folie graffic. 3D moterkap graffic. lazer effect vlam. Volledige neon blauwe lichten. Ze staan beide langs mijn naar-school-rij-route echt super vet! Er is ook nog een rode Mitsubushi GTO maar daar zijn helaas geen Foto's van, wel wat info. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.