RTS Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2005 Nog nooit gezien ? Nou ik moet eerst zien wat de tuning-scene ervan maakt, dan zal ie wel leuk worden. ff voor de duidelijkheid. ZONDAG 2 OKTOBER AUTOMAXX STREET POWER EDITION 5!!! Wie gaan hier allemaal heen? Ik zoals altijd wel weer, en zal jullie de fotos ook weer laten zien. Ik hoop dat de weergoden goed gezind zijn zondag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 volvo s80 limousine Ferrari 355 GTS COMMANDO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 Nog nooit gezien ? Nou ik moet eerst zien wat de tuning-scene ervan maakt, dan zal ie wel leuk worden.ff voor de duidelijkheid. ZONDAG 2 OKTOBER AUTOMAXX STREET POWER EDITION 5!!! Wie gaan hier allemaal heen? Ik zoals altijd wel weer, en zal jullie de fotos ook weer laten zien. Ik hoop dat de weergoden goed gezind zijn zondag. Ik ben daar volgens mij een jaar of 3, 4 geleden geweest. Allemaal straatraces het was echt supervet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 AH-64D Apache LongBow: Joint Strike Fighter: Plaatje verwijderd door Mazzeltje. Hij was namelijk veels te groot. Sorry voor het uitrekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) Wat vinden jullie van deze dikke bak, Hij is oud maar dat ding was vroeger 150.000 gulden!! En nu staat hij bij mijn oom in de garage, hij heeft de interieur helemaal laten vernieuwen (nieuwe stoelen, radio enz.) Ook kan je de hoogte van de voor en achterkant helemaal in stellen Ik presenteer: De BMW Alpina B7 turbo Dit is mischien lelijk, maar het is een heel snelle en stoere auto! Bewerkt: 30 september 2005 door Tim14 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 AH-64D Apache LongBow: mooi russian Kamov Ka-50 Black Shark Mil Mi-28 Havoc audi Q7 COMMANDO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2005 Hier wat een vette H3 H2tjes: Er staat btw ook een H2 te koop in Groningen. (Zal wel de engiste zijn) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 AH-64D Apache LongBow:*plaatjes* mooi russian Kamov Ka-50 Black Shark *plaatjes* ik vind de russian Kamov Ka-50 Black Shark veel mooier EDIT by Silverwing: Quote in het vervolg al die plaatjes niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) AH-64D Apache LongBow:plaatje mooi russian Kamov Ka-50 Black Shark Mil Mi-28 Havoc audi Q7 COMMANDO ik vind de russian Kamov Ka-50 Black Shark veel mooier en hier is ie ingame in command and conquer generals Bewerkt: 2 oktober 2005 door BoMBeRMeN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) ferrari enzo EDIT: ze waren te groot, ik heb ze verwijdert Bewerkt: 2 oktober 2005 door Pitbull Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 Ik ben weer terug van Automaxx! En het was zoals gewoonlijk weer straks......... Hier een mooie Audi S8 met airride die ik heb gefotografeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 wauw, hebn je nog meer foto's? Mclaren: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 mijn Faforite auto is uhm....... een Maserati MC12 <Foto>>: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 mijn Faforite auto is uhm.......een Maserati MC12 <Foto>>: Is idd heel erg mooi, doet me denken aan een Ferrari Enzo.. Dit vind ik ook een mooie: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2005 mijn Faforite auto is uhm.......een Maserati MC12 mooi __________________________________________________________ 1911 baker electric 1931 ford yore COMMANDO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.