Froop Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Dat ding is gestroomlijnd zodat ie sneller kan, dus handiger. Reageren
commando Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 (bewerkt) Dat ding is gestroomlijnd zodat ie sneller kan, dus handiger. jep ik zel vind hem heel mooi. vandaar dat ik hem in dit topic plaats. ______________________________________________________________ hier nog een stealth bomber Lockheed Martin F-117 Nighthawk Precision Attack Bomber Dassault Mirage IV Medium Strategic Bomber COMMANDO Bewerkt: 11 oktober 2005 door commando Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Ik wou het even zeggen dat ik vanavond een nieuwe fiets heb gekocht. Ik had namelijk een nieuwe nodig. (De oude fiets was kapot. Voor de zoveelste keer.) Hij koste maar €60,-. Ik moet alleen nog de verlichting morgen maken en het één en andere ff vast draaien en nakijken. Voor de rest doet hij het helemaal. Hij is van het merk Batavus. Reageren
Tim14 Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik wou het even zeggen dat ik vanavond een nieuwe fiets heb gekocht. Ik had namelijk een nieuwe nodig. (De oude fiets was kapot. Voor de zoveelste keer.) Hij koste maar €60,-. Ik moet alleen nog de verlichting morgen maken en het één en andere ff vast draaien en nakijken. Voor de rest doet hij het helemaal. Hij is van het merk Batavus. 60 euro voor zo'n oude fiets?? In de stad staat geen 1 fiets op slot daar kan je ze gratis halen!! Reageren
commando Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik wou het even zeggen dat ik vanavond een nieuwe fiets heb gekocht. Ik had namelijk een nieuwe nodig. (De oude fiets was kapot. Voor de zoveelste keer.) Hij koste maar €60,-. Ik moet alleen nog de verlichting morgen maken en het één en andere ff vast draaien en nakijken. Voor de rest doet hij het helemaal. Hij is van het merk Batavus. mooi... :'D heb je er ook een foto van. COMMANDO Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 @--> Tim14: Hij is niet zo oud. Ze zeiden dat hij 2 jaar oud was. Nog redelijk nieuw dus. @--> Comando: Ik heb helaas géén foto meer. Hij stond op markplaats.nl en toen ik later in de avond wou kijken was de advertentie al verwijderd. Ik wou de foto namelijk hier wel posten. Reageren
Pitbull Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 @--> Comando: Ik heb helaas géén foto meer.Hij stond op markplaats.nl en toen ik later in de avond wou kijken was de advertentie al verwijderd. Ik wou de foto namelijk hier wel posten. kun je dat niet met een digitale camera doen? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 @--> Comando: Ik heb helaas géén foto meer.Hij stond op markplaats.nl en toen ik later in de avond wou kijken was de advertentie al verwijderd. Ik wou de foto namelijk hier wel posten. kun je dat niet met een digitale camera doen? Dat kan ik uiterraad wel doen ja. Ik zal wel eens zo snel mogelijk een foto maken van mijn fiets. Een mooie Chaparal. Erg snel is die trouwens. Hij is wel erg oud. Uit de jaren '70. Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Een volvo en ik vind hem echt supermooi. Heb hem ook als plaatje op MSN! Reageren
Mcbeat Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Deze Mercedes vind ik echt top : Klik* Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik vindt de naam wel raar maar de wagen is mooi Hij heet nl. Nike concept car Reageren
Tim14 Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Een volvo en ik vind hem echt supermooi.Heb hem ook als plaatje op MSN! Vind hem ook heel mooi, aleen het past niet bij t merk Volvo, bij Volvo denk ik meer aan een zaken auto, maar Volvo's rijden wel fijn.. de auto geeft veel rust als je er in zit.. Hier een BMW M3 Reageren
Pitbull Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Panther Tank en een kapotten Reageren
Wesley Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Panther Tank en een kapotten zozo , een Tank van de moffen . mijn favo auto is een Ferarrie F50 , owja plaatje heb ik nog niet:komt nog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.