~> GizmO <~ Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2005 RangeRover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 Ik heb hier een paar mooie BMW's getuned door Hartge. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 Ik heb hier een paar mooie BMW's getuned door Hartge. die derde vind ik lelijk rover 75 rover 45 ROVER COMMERCE rover streetwise COMMANDO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 (bewerkt) Deze lowrider bus vind ik pas zalig Deze mag er natuurlijk ook zijn Bewerkt: 5 december 2005 door XboxGta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2005 (bewerkt) Waarom pakken jullie het alemaal zoo groot aan ? Geef mij maar een gewoone betaalbaare audi A3 met grote geluidsinstaltie Bewerkt: 5 december 2005 door Tim Van Vynckt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2005 Absolute Überwagen: De Audi RS4!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2005 Is dat de sportline versie ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Is dat de sportline versie ? Nee, dit model is de 'normale' Audi RS4 Quattro. Zo staan ze in de showroom.. Nog niet in Nederland verkrijgbaar maar nu wel te bestellen in Duitsland. Kijk hier maar eens: http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwagen/a4/rs4.html 420 PKtjes, knalt in 4,8 sec naar de 100 en stopt bij 250 km/h. Bewerkt: 8 december 2005 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Djees fatte bak, Mijn pa heeft net een Audi A6 Quatro 160 pk bestelt en de 2de januari gaan we hem afhalen Zo eentje als hieronder Bewerkt: 15 december 2005 door Tim Van Vynckt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2005 Tja, Audi is en blijft een geweldig mooi product. Hier nog iets moois, de Mercedes CLS 55 AMG! 5,5 literV8 met 476 PK. Ook deze wagen gaat van 0 naar 100 in 4,7 seconden. Het perfecte compromis tussen superluxe en supersportwagen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2005 De Actros 1861 LS Megaspace ‘Black Edition’ van Mercedes-Benz is ontwikkeld door de Nederlandse truckontwerper Bertrand Jansen, die eerder meewerkte aan de Actros ‘Truck of the Year 2004’. De basis voor het ontwerp was exclusiviteit. Dat begint al met de ongehoorde kracht van de 15,9 liter grote V8-turbodieselmotor. Met maar liefst 612 pk. Ook is het bijzonder prettig toeven in de royale cabine, met zijn zwarte esdoornhouten inleg, lederen stuurwiel en speciale stoel- en deurbekleding. Het ontwerp van de Black Edition heeft een knipoog naar de AMG personenwagenversies van Mercedes-Benz. Dat is duidelijk te zien aan de bijzondere grille en een aantal designelementen zoals een fijnmazig rooster in edelstaal-uitvoering in de spoiler. Chromen en met edelstaal afgewerkte details aan de buitenkant van de cabine maken het plaatje compleet: de Black Edition is stoer, sterk en zeer exclusief! COMMANDO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2005 De Actros 1861 LS Megaspace ‘Black Edition’ van Mercedes-Benz is ontwikkeld door de Nederlandse truckontwerper Bertrand Jansen, die eerder meewerkte aan de Actros ‘Truck of the Year 2004’. De basis voor het ontwerp was exclusiviteit. Dat begint al met de ongehoorde kracht van de 15,9 liter grote V8-turbodieselmotor. Met maar liefst 612 pk. Ook is het bijzonder prettig toeven in de royale cabine, met zijn zwarte esdoornhouten inleg, lederen stuurwiel en speciale stoel- en deurbekleding.Het ontwerp van de Black Edition heeft een knipoog naar de AMG personenwagenversies van Mercedes-Benz. Dat is duidelijk te zien aan de bijzondere grille en een aantal designelementen zoals een fijnmazig rooster in edelstaal-uitvoering in de spoiler. Chromen en met edelstaal afgewerkte details aan de buitenkant van de cabine maken het plaatje compleet: de Black Edition is stoer, sterk en zeer exclusief! COMMANDO Ja maar het is zo lastig inparkeren met zo'n ding ..... Ben je fan van vrachtwagens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2005 Als we dan toch bezig zijn: Audi RS6: Neue R32 Iemand nog interesse in een Volkswagen Golf R32 Turbo 650-750 pk voor €55.000 te koop! Dit is hem: http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=387413110 Heil aan de GTI Hier een Golfje met mijn lievelingsvelgen; A8 Look: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) Als we dan toch bezig zijn:Audi RS6: Neue R32 Iemand nog interesse in een Volkswagen Golf R32 Turbo 650-750 pk voor €55.000 te koop! Dit is hem: http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=387413110 Heil aan de GTI Hier een Golfje met mijn lievelingsvelgen; A8 Look: Hmmm Jammie jammie jammie Hier hebben we iemand met een zeer goede smaak Ik vindt die Golf van de autotrader alleen niet zo mooi, gewoon teveel als je snapt wat ik begrijp... Ik vindt zo fabriekaf het mooist. Bewerkt: 9 december 2005 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2005 Nee, hij moet wel speciaal zijn. Daarom ben ik ook een fan van cartuning. En mijn lievelingsauto (zoals vele weten) is de Golf natuurlijk. A8 look rims eronder en klaar. Of denk aan zoiets, in het zwart natuurlijk: Of natuurlijk de Golf V GT Ook vind ik de Subaru Impreza WRX STI 4wd erg mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.