Jump to content

Het beruchte voertuigen topic

Robin2130

Recommended Posts

• Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

361

• Mazzeltje

322

• commando

196

• RTS

195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is dat de sportline versie ?

Nee, dit model is de 'normale' Audi RS4 Quattro. Zo staan ze in de showroom..

Nog niet in Nederland verkrijgbaar maar nu wel te bestellen in Duitsland.

Kijk hier maar eens: http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwagen/a4/rs4.html

420 PKtjes, knalt in 4,8 sec naar de 100 en stopt bij 250 km/h.

Bewerkt: door RonaldVC
Delen op andere websites

Tja, Audi is en blijft een geweldig mooi product.

Hier nog iets moois, de Mercedes CLS 55 AMG! 5,5 literV8 met 476 PK. Ook deze wagen gaat van 0 naar 100 in 4,7 seconden.

Het perfecte compromis tussen superluxe en supersportwagen...

Delen op andere websites

De Actros 1861 LS Megaspace ‘Black Edition’ van Mercedes-Benz is ontwikkeld door de Nederlandse truckontwerper Bertrand Jansen, die eerder meewerkte aan de Actros ‘Truck of the Year 2004’. De basis voor het ontwerp was exclusiviteit. Dat begint al met de ongehoorde kracht van de 15,9 liter grote V8-turbodieselmotor. Met maar liefst 612 pk. Ook is het bijzonder prettig toeven in de royale cabine, met zijn zwarte esdoornhouten inleg, lederen stuurwiel en speciale stoel- en deurbekleding.

Het ontwerp van de Black Edition heeft een knipoog naar de AMG personenwagenversies van Mercedes-Benz. Dat is duidelijk te zien aan de bijzondere grille en een aantal designelementen zoals een fijnmazig rooster in edelstaal-uitvoering in de spoiler. Chromen en met edelstaal afgewerkte details aan de buitenkant van de cabine maken het plaatje compleet: de Black Edition is stoer, sterk en zeer exclusief!

791436_8167_1105363437118-Ac_Black.jpg

preview_big_791494_1101208777.jpg

1026-470x400.jpg

Actros-i-naturen.gif

COMMANDO

Delen op andere websites

De Actros 1861 LS Megaspace ‘Black Edition’ van Mercedes-Benz is ontwikkeld door de Nederlandse truckontwerper Bertrand Jansen, die eerder meewerkte aan de Actros ‘Truck of the Year 2004’. De basis voor het ontwerp was exclusiviteit. Dat begint al met de ongehoorde kracht van de 15,9 liter grote V8-turbodieselmotor. Met maar liefst 612 pk. Ook is het bijzonder prettig toeven in de royale cabine, met zijn zwarte esdoornhouten inleg, lederen stuurwiel en speciale stoel- en deurbekleding.

Het ontwerp van de Black Edition heeft een knipoog naar de AMG personenwagenversies van Mercedes-Benz. Dat is duidelijk te zien aan de bijzondere grille en een aantal designelementen zoals een fijnmazig rooster in edelstaal-uitvoering in de spoiler. Chromen en met edelstaal afgewerkte details aan de buitenkant van de cabine maken het plaatje compleet: de Black Edition is stoer, sterk en zeer exclusief!

791436_8167_1105363437118-Ac_Black.jpg

preview_big_791494_1101208777.jpg

1026-470x400.jpg

Actros-i-naturen.gif

COMMANDO

Ja maar het is zo lastig inparkeren met zo'n ding :bonk::puh: .....

Ben je fan van vrachtwagens?

Delen op andere websites

Als we dan toch bezig zijn:

Audi RS6:

audi%20rs6%20wagon%20black%20-%201024x768.jpg

Neue R32

VW%20golf%20R32%20-%20nosilna.jpg

Iemand nog interesse in een Volkswagen Golf R32 Turbo 650-750 pk voor €55.000 te koop! Dit is hem: http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=387413110

Heil aan de GTI

vw-golf-gti-4.JPG

Hier een Golfje met mijn lievelingsvelgen; A8 Look:

14637397_1.jpg

Hmmm Jammie jammie jammie :klap: Hier hebben we iemand met een zeer goede smaak :klap:

Ik vindt die Golf van de autotrader alleen niet zo mooi, gewoon teveel als je snapt wat ik begrijp... Ik vindt zo fabriekaf het mooist.

Bewerkt: door RonaldVC
Delen op andere websites

Nee, hij moet wel speciaal zijn. Daarom ben ik ook een fan van cartuning. En mijn lievelingsauto (zoals vele weten) is de Golf natuurlijk. A8 look rims eronder en klaar.

Of denk aan zoiets, in het zwart natuurlijk:

i.vw.golf.gti.2005.black.front.05mar.jpg

Of natuurlijk de Golf V GT

8261_1.jpg

Ook vind ik de Subaru Impreza WRX STI 4wd erg mooi

subaru-impreza-wrx-sti-101.jpg

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...