The Mafia Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2005 Limo 1 Limo 2 Limo 3 Limo 4 Limo 5 Limo 6 Limo 7 Limo 8 Limo 9 Limo 10 Genoeg ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2005 Gave plaatje The mafia! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2005 Hier een paar Toyota Supra's 1. 2. 3. 4. 5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2005 Nu ik: Voor de Bond-fans onder ons: En deze ( mijn droomauto ): En deze ( ook mijn droomauto ): Ja mijn garage en oprit komt later aardig vol te staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) De Mclaren Mercedes SLR. heb ik ook een model van gekregen met kerst. HEt geluid van die v8 is zò mooi. Klinkt een beetje als een Boxer. 625 pk. Alleen wel een automaat . Enig minpuntje. Bewerkt: 29 december 2005 door flying dutchman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 lamborghini countach BRABUS/SMART roadster COMMANDO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michaell Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2005 "Pimp" Golf karretje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kama Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 *Bling* *Bling* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) De Mclaren Mercedes SLR. heb ik ook een model van gekregen met kerst. HEt geluid van die v8 is zò mooi. Klinkt een beetje als een Boxer. 625 pk. Alleen wel een automaat . Enig minpuntje. Nou ja automaat... Je kan altijd nog zelf schakelen hoor, met de flipper achter het stuur ala formule 1. En reken maar dat schakelen op die manier genieten is, sneller van verzet wisselen gaat gewoon niet Groetjes Bewerkt: 2 januari 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Een gewone kart: Tuned kart: Kleine hovercraft: Ietjes grotere hovercraft : Bewerkt: 2 januari 2006 door XboxGta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Net zoals Grove.st RENAULT ALPINE A310 !!!! Ford Mustang Shelby GT 500 of te wel Eleanor ! : Chevy Escalade en natuurlijk Ford GT Bewerkt: 2 januari 2006 door Tales Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Dit is ook een mooie: of deze: Dit was de kleinste spoiler die ze hadden: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2006 De nieuwe Honda Civic: De opvolger van de Ford Mondeo, de Ford Iosis: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.