RonaldVC Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2006 Onze auto is 180 pk Maar ja, auto's zij duur he ! Heb die Metalic kleur in de Tuning shop gesprayd of gewoon zo gekocht ? Nee, gewoon fabriekskleur.. Kon ook kiezen tussen geel maar dat ging me te ver.. Ik heb nog wel een glazen dakje in laten zetten. Lekker in de zomer... Maar we dwalen een beetje af geloof ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2006 On-topic ___________ Jeep Gladiator Jeep Cherokee COMMANDO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2006 Onze auto is 180 pk Maar ja, auto's zij duur he ! Heb die Metalic kleur in de Tuning shop gesprayd of gewoon zo gekocht ? Nee, gewoon fabriekskleur.. Kon ook kiezen tussen geel maar dat ging me te ver.. Ik heb nog wel een glazen dakje in laten zetten. Lekker in de zomer... Maar we dwalen een beetje af geloof ik Er zijn wel leuke kits voor je 500 te krijgen. Dit misschien wat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Er zijn wel leuke kits voor je 500 te krijgen.Dit misschien wat: Wow, dat heb ik nog nooit gezien.. Maar dat is mij een beetje te overdreven moet ik eerlijk zeggen.. Ik hou het liever standaard.. Eigenlijk is het een 600, Seicento = 600 in het Italiaans... Groetjes Bewerkt: 12 januari 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Eeerlijk gezegt vind ik hem niet zo mooi Vooral de velgen Ontopic : Bewerkt: 11 januari 2006 door Tim Van Vynckt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 waarom staan de wielen zo? is dat voor meer grip of zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 waarom staan de wielen zo? is dat voor meer grip of zo. Dat is om de auto volledig om z'n as te laten draaien zonder draaicirkel, bovendien kan de auto zeer scherpe bochten maken.. Voornamelijk handig offroad zodat je dan geen ruimte nodig bent om de auto te keren Groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfist Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) hier mijn favoriete helicopter weer is iets anders als een auto http://img472.imageshack.us/img472/4616/huey7jx.jpg Bewerkt: 13 januari 2006 door killerfist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2006 Hummer Limo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Dit is ook een mooie auto, Volkswagen Touareg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Dit is ook een mooie auto, Volkswagen Touareg Oftewel de touravrak Deze is 10000x mooier: Maar ook 10000x duurder, het is net waar je voor kiest ( ik de cayenne ) sorry voor groote! Bewerkt: 14 januari 2006 door Grove St. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Het is een blijft een Porsche, als ik aan Porsche denk denk ik aan sportauto's en niet aan een log terreinbeest. Ok hij mag dan wel mooi zijn, maar offroad? Nee lijkt me niks. BTW Verklein je plaatje! Deze A3 Sportback is echt prachtig: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 Weet je wat pas een droomauto is? De Ultima Can Am. Het is enorm goedkoop (maar €50 000, dat is dus nog goedkoper dan een 2006 Audi A6 Avant met alle optie's, en als het geen 50 k is dan is het maar iets duurder). Boven op de prijs staat er nog iets moois: HET IS DE SNELSTE AUTO TER WERELD En dat voor die prijs. Nou dit is mijn auto hoor. Officiele website Pics: sorry voor de grootte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) TommieguN, als je weet dat je plaatjes veel te groot zijn, post ze dan via een tumbnail of gewone link. ontopic: Doe mij deze maar: Een door Brabus getunende v12..... Of een dikke Dakar truck. Bewerkt: 14 januari 2006 door flying dutchman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2006 TommieguN, als je weet dat je plaatjes veel te groot zijn, post ze dan via een tumbnail of gewone link.ontopic: Doe mij deze maar: Een door Brabus getunende v12..... Of een dikke Dakar truck. (Bovenste Picture doet het niet!!!) Waarom en nog duurdere auto voor een auto die standaard al duur is. Meestal weet je dan niet wat je met geld kan doen. Daarmee bedoel ik NUTTIGE dingen. Oja, de Ultima GTR, kost maximaal 130 000 pond, dat is omgerekend ongeveer €170 000 en dat is alsnog niet veel voor de snelste sportauto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.