RonaldVC Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 (bewerkt) (Bovenste Picture doet het niet!!!)Waarom en nog duurdere auto voor een auto die standaard al duur is. Meestal weet je dan niet wat je met geld kan doen. Daarmee bedoel ik NUTTIGE dingen. Maak je niet zo druk joh . Er worden hier auto's gepost die mensen mooi vinden, er wordt hier niet gedacht aan geld.. Ontopic: Wat vinden jullie hiervan? De gigantische Chevrolet Kodiak. Verscheidene beroemdheden rijden rond in deze auto, onder andere: Ashton Kutcher van Punk'd! Groetjes Bewerkt: 16 januari 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
driverx250 Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 Man de honda crx is gwn machtig(NIET de del sol de oude)!!!! HIER FF EEN PC en hier nog eentje en de finishing toutch GREETZSZ DRIVERX!!!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2006 He wie zegt er hier tegen een touareg een touavrak Heil Touareg, Heil Volkswagen, Heil alle duitse auto merken Hier een Aston Martin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kristof01 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2006 He wie zegt er hier tegen een touareg een touavrak Heil Touareg, Heil Volkswagen, Heil alle duitse auto merken Hier een Aston Martin dus ook: heil BMW X5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2006 Weet er iemand welke auto deze is, ik kwam hem tegen op een site maar ik ken hem niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2006 Sorry hoor, maar je hebt dat plaatje van Autoweek.com, (http://forums.autoweek.com/servlet/JiveServlet/download/235-12091-229820-2951/GMC-X5-Fighter). Kijk maar bij eigenschappen.. Dus je hebt daar ongetwijfeld gezien wat het merk is. Autoweek zet namelijk echt niet een plaatje van een auto op de site zonder de naam erbij te zetten.. Dus als ik jou was zou ik nog ff terug gaan naar Autoweek.com en je hebt je antwoord.. Groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2006 De orginele site is van auto week, maar ik heb hem niet gezien op auto week, ik heb hem gezien met google Je moet niet zo kordaat reageren hoor, ik stel een vraag en als ik een vraag stel dan is dat echt geen onnutige vraag hoor, ik denk wel 3 keer na voor ik iets post hoor !!! Nou, ik heb gekeken en ik vind hem echt niet hoor, ik kan ook niet zo goed opmaken welk merk het is uit de opties van de foto ! Weet jij niet welk merk het is ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bongo Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2006 De Nissan Syline Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2006 Echt en vette bak die nissan Skyline van jouw ! Ferrari Enzo : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2006 De orginele site is van auto week, maar ik heb hem niet gezien op auto week, ik heb hem gezien met google Je moet niet zo kordaat reageren hoor, ik stel een vraag en als ik een vraag stel dan is dat echt geen onnutige vraag hoor, ik denk wel 3 keer na voor ik iets post hoor !!! Nou, ik heb gekeken en ik vind hem echt niet hoor, ik kan ook niet zo goed opmaken welk merk het is uit de opties van de foto ! Weet jij niet welk merk het is ? Ik heb nog ff gekeken maar het antwoord blijkt recht onder onze neus te staan haha .Het is een GMC. Een Amerikaans merk dat voornamelijk pick-up´s maakt. Dit merk heeft ook de Delorean van Back to the Future gemaakt. Het is een studiemodel, da´s duidelijk, en ik vermoed dat hij X5 Fighter heet. Ik heb het iig niet kunnen vinden op de site van GMC.. Groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2006 Het is een blijft een Porsche, als ik aan Porsche denk denk ik aan sportauto's en niet aan een log terreinbeest. Ok hij mag dan wel mooi zijn, maar offroad? Nee lijkt me niks. BTW Verklein je plaatje!Deze A3 Sportback is echt prachtig: Ehm, De porsche cayenne is 1 van de beste offroad voertuigen die nu nieuw zijn gemaakt. als je dan naar de BMW X3 kijkt, die kan nog geen eens 1 zandkorreltje aan. De BMW X5 is wel vet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 dit is nog een porshe denk ik...ik vraag me af hoe hard die wel niet ging... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2006 Mini Cooper s bmw e36 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) De orginele site is van auto week, maar ik heb hem niet gezien op auto week, ik heb hem gezien met google Je moet niet zo kordaat reageren hoor, ik stel een vraag en als ik een vraag stel dan is dat echt geen onnutige vraag hoor, ik denk wel 3 keer na voor ik iets post hoor !!! Nou, ik heb gekeken en ik vind hem echt niet hoor, ik kan ook niet zo goed opmaken welk merk het is uit de opties van de foto ! Weet jij niet welk merk het is ? Ik heb nog ff gekeken maar het antwoord blijkt recht onder onze neus te staan haha .Het is een GMC. Een Amerikaans merk dat voornamelijk pick-up´s maakt. Dit merk heeft ook de Delorean van Back to the Future gemaakt. Het is een studiemodel, da´s duidelijk, en ik vermoed dat hij X5 Fighter heet. Ik heb het iig niet kunnen vinden op de site van GMC.. Groetjes Ha bedank voor je reactie, Ik heb eens met google opgezocht GMC x5 Figter en ik kwam maar 1 foto op het hele internet tegen Dezelfde als de diegene die ik heb geupload, maar wat bedoel je met het is een studiemodel ? @ Grove St. Porsche Cayenne is zeker niet 1 van de beste offroad voertuigen, Eeerder Landrover, Mercedes, oF Jeep Bewerkt: 22 januari 2006 door Tim Van Vynckt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 maar wat bedoel je met het is een studiemodel ? Een studiemodel, ook wel prototype of conceptcar genoemd, is een auto die door de fabrikant gemaakt wordt om de wereld hun nieuwe technieken en ontwikkelingen te laten zien. Het is dus een auto die het waarschijnlijk niet tot productiemodel schopt. Met de nadruk op waarschijnlijk, want soms wil de fabrikant een nieuw type in hun programma lanceren en wordt er weldegelijk een studiemodel met lichte aanpassingen en wijzigingen tot productieauto doorontwikkeld. Denk daarbij bijvoorbeeld aan de Mercedes CLS, een 4deurs coupé, Mercedes kreeg daarbij zoveel positieve reacties, dat ze besloot het model op de markt uit te brengen. En met succes.. Soms wil de fabrikant met een conceptcar de nieuwe huisstijl van het merk bekend maken, kijk naar Peugeot, met de Peugeot 907 GT Conceptcar, met die grote grijnzende grill. De fabrikant wil weten wat de wereld ervan vindt, om daarna zoveel mogelijk aan de eisen van de consument te voldoen. De meestal revolutionare ideeen en ontwikkelingen die in een conceptcar verwerkt zijn, worden meestal in een later stadium toegepast in een productiemodel. Ik hoop dat je het beetje begrijpt, groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.