Mazzeltje Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 Ik vind de Dodge Charger ook erg mooi. Ik zag gisteren een plaatje in de krant van deze mooie Bolide. Ik vind trouwens dat de Koplampen iets weg hebben van die van de Nissan Skyline. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 Ja nette auto! Toch is deze Dodge ook top, en vooral de prijs van ong. 20000 euro! De Caliber! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 23 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2006 (bewerkt) Ik vind de Dodge Charger ook erg mooi. ff wat pics ... ik vind hem ook heel mooi Ferrari Limo Ferrari Enzo http://www.autowallpaper.de/Wallpaper/Ferr...20_enzo_001.jpg Bewerkt: 23 januari 2006 door Tales Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2006 (bewerkt) @Tim Van Vynckt: dan is dat toch 1 van de beste 1. Landrover 2. Jeep 3. Mercedes 4. Porsche 5. De onbekende merken BMW: hellaas niet, die heeft uiterlijk 3 offroad wagens.. Bewerkt: 24 januari 2006 door Grove St. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 Ik zag dit plaatje op internet net. En ik vond dit echt zo'n stoere bak. Toen dacht ik: Die moet ik hier posten. Dus dat doe ik dan ook maar even. Dikke vette Mustang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Zo.. Vanavond zowat half Nederland door gecrosst in een Volvo S60 T5. Nou heerlijk karretje man Zelf zou ik hem niet kopen, ik houd meer van wat sportievers. Maar ik vond dit toch ook wel een heerlijk relaxte wagen hoor. Nog even de 170 km/u aangetikt op het stukje A7 bij Purmerend, alsof je gewoon 100 rijdt.. Terwijl een Opel Vectra 1.8 al behoorlijk begint te trillen wanneer je voorbij de 150 komt Voor de rest wel gewoon rustig gedaan, heerlijk stil en comfortabel. Foto komt eraan Tadaa Bewerkt: 27 januari 2006 door BMW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2006 THC kennen jullie wel hier een lowrider bike van hun. Ik vind hem wel 0wnage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2006 Zo.. Vanavond zowat half Nederland door gecrosst in een Volvo S60 T5. Nou heerlijk karretje man Zelf zou ik hem niet kopen, ik houd meer van wat sportievers. Maar ik vond dit toch ook wel een heerlijk relaxte wagen hoor. Nog even de 170 km/u aangetikt op het stukje A7 bij Purmerend, alsof je gewoon 100 rijdt.. Terwijl een Opel Vectra 1.8 al behoorlijk begint te trillen wanneer je voorbij de 150 komt Voor de rest wel gewoon rustig gedaan, heerlijk stil en comfortabel.Foto komt eraan Tadaa Nette auto ja, volgens mij ook in gebruik bij de KLPD. En ja wat wil je het is een OPEL VECTRA! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) dacia-logan(groupe renault) eigenlijk is het een best lompe,kale auto maar de prijs is best goedkoop. de prijzen beginnen vanaf 8.495 euro (1.4) tot 10.595 euro (Lauréate 1.6). daarnaast heeft de auto een topsnelheid van ongeveer 170 KM/h de motor en bijna alle onderdelen worden door renault gemaakt. hier wat fotos van de logan: COMMANDO Bewerkt: 28 januari 2006 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 Ik was net even aan het kijken op Marktplaats.nl naar een mooie auto voor mij. En toen kwam ik deze mooie Seat Leon tegen. Hij is wel veels te duur voor mij, maar hij is echt mooi. Ze vragen er ongeveer €20.000,- voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 Zo dat is een dikke Leon, zal vast wel waard zijn voor die 20000. Motorische zal er ook wel wat aan veranderd zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 Zo dat is een dikke Leon, zal vast wel waard zijn voor die 20000. Motorische zal er ook wel wat aan veranderd zijn. Ja klopt. Ik weet niet precies meer wat er aan veranderd was en wat er in lag. Maar hij was gechiptuned, van 150PK naar 180PK. Dus dat is toch aardig snel. Ik zie me hier al de straat mee uitrijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 Als ik het goed zie (ik heb er zelf een gehad vroeger) is dit een TDI met 110 kW (standaard). Maar dan zaten er geen 4 uitlaten op. Bouwjaar eind 2003? Veel geld, maar wel de moeite waard dan, zéker als die uitlaten er niet voor de sier zitten maar er inderdaad iets aan het vermogen is gedaan.... hihi....zie boven....inderdaad niet voor de sier..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2006 Zou het een diesel zijn? Kan toch beter benzine hebben als je performance wil, ook al is 150 pk TDI eruuuhg veel. En die 4 uitlaten kan je zo er onder laten zetten, er zit namelijk ook een hele nieuwe kit op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.