RonaldVC Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Mazzel, das een spaanse golf... Maar hij wordt vast niet voor niets verkocht.. Nog een tip, koop nooit van een particulier in Duitsland een snel uitziende auto, die zijn namelijk volledig afgeragt. Zo zijn Duitsers, niet vertrouwen die gasten @RTS, tegenwoordig maakt het niet veel meer uit of je nou een diesel of benzine rijdt, een diesel met 200+ pk is geen uitzondering meer. Reageren
RTS Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Nee dat klopt wel maar met 200 pk benzine heb je meer mogelijkheden als een 200 pk diesel, motorische tuning bedoel ik daar mee. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Het grote voordeel van (moderne) diesels is dat ze heel goed te chiptunen zijn. Kwestie van 10 minuten, beetje geld (nouja beetje) en je hebt ineens 25 pk extra. En het allermooiste is nogwel dat je auto er meestal nog zuiniger van wordt ook. Fabrikanten doen dat ook he, verschillende types met verschillende prestaties maar exact dezelfde motoren. Gewoon een andere chipinstelling.. Maar aan het eind van het verhaal blijft gewoon dat diesels voornamelijk werkpaarden zijn met een hoop trekkracht in de lage toeren, dus ideale werk en reisauto's. Benzineauto's zijn meer prestatiegericht... Reageren
The Mafia Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) Bewerkt: 30 januari 2006 door The Mafia Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ik heb net nog een paar mooie Monster Truck's gevonden op Internet. En 1 mooie Kever. Reageren
The Italian Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Dit vindt ik de mooiste Ford ooit: Voorkant Achterkant Motor Binnenkant Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 En het blijft Ford Die Mercedes G-Klasse is mooi, uiteraard ook mijn droomauto Mijn lijstje: -Aston Martin Vantage -Renault Alphine -Mercedes G-Klasse Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Dit vind ik ook een coole auto : Reageren
Grove St. Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Dat is de Jeep Grand Cherokee... ook een auto die ik wil, was ik vergeten Mijn lijst: -Aston Martin Vantage -Renault Alphine -Mercedes G-Klasse -Jeep Grand Cherokee Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Dat is de Jeep Grand Cherokee... ook een auto die ik wil, was ik vergeten Mijn lijst: -Aston Martin Vantage -Renault Alphine -Mercedes G-Klasse -Jeep Grand Cherokee Ga je nou bij elke post een lijstje hangen? Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Mensen de volgende keer kleinere foto's posten, want je rekt het beeld een beetje erg uit. De plaatjes mogen 640 X 480 groot zijn en deze zijn een heel stuk groter. Let daar de volgende keer op. Ontopic: De snelste Nissan Skyline ooit gemaakt bij de Nissan fabriek tuned by Nismo. Het is een Nissan Skyline met een 2.8 liter 6 cilinder twinturbo met 500 pk. Die wil ik Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Of deze is ook kei gaaf: De Aston Martin DB5 ( James Bond 007 ) De Renault Laguna Grand Tour, hebben mij ouders Bling Bling Reageren
Goliat Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Eey er staat voertuigen topic dus je mag tog ook vliegtuigens enzo posten? Dit is trouwens een mooie auto: Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 ja je mag ook vliegtuigen boten en andere vervoermiddels posten, kijk maar naar title, op de indexpage. daar staat alles onder wat er mag Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Prachtige AUDI Kan het niet kleiner maken want Photoshop snap ik er niks van. Bewerkt: 6 februari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.