VforV Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Kan het niet kleiner maken want Photoshop snap ik er niks van. Dat kan toch ook met Microsoft Photo Editor ontopic: Vroem vroem! met deze Dodge Razor. En wat vind je van deze pimpbak (Dodge Magnum)? Bewerkt: 6 februari 2006 door VforV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2006 de porsche 911 GT1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slyder Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 Beetje betaalbaar: Toyota Celica Onbetaalbaar (voor mij in ieder geval): Toyota Supra Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 renault laguna: Renault Kangoo: COMMANDO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 Voor alle BMW Fans heb ik hier een mooi filmpje van een BMW X5. Alleen hier ligt een McLaren F1 V12 motor in. Het filmpje is helaas in het Duits gesprokken. http://video.google.com/videoplay?docid=55...0663215837&q=x5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) ford gt (mijn favo) :ford gt bmw m5 (concept):bmw Bewerkt: 8 februari 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hutenmah414 Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 @ Mazzel: Dat is nog eens een zwaare jongen, hoeveel moets die moter niet gekost hebben ? Hier een Mini : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 @ Mazzel: Dat is nog eens een zwaare jongen, hoeveel moets die moter niet gekost hebben ? Hoeveel dat heeft gekost weet ik niet precies. Maar ik hoorde wel dat iemand een paar Miljoen heeft geboden maar dat hij de eigenaar afgewezen. Hij heeft trouwens 700PK!!! En jullie kennen vast wel de Ghostrider. Hij heeft ook in een BMW M3 Coupé rond gereden. Ik heb hier een filmpje van. Hij word voor een lange tijd gevolgt door een Motor-Politie. Die politie agent word echt hard geownt. Filmpje duurt wel 15 Min. Heb je geen zin om hem helemaal te kijken, Kijk dan wel even het laatste stukje als die agent word geownt. http://video.google.com/videoplay?docid=-7...39&q=ghostrider Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slyder Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2006 Superstrak filmpje Maar het is geen politie hoor Dat is een maatje van de ghostrider, met een sirene op z'n motor, zodat de mensen eerder aan de kant gaan. Een echte agent gaat niet op z'n achterwiel rijden tijdens een achtervolging en al helemaal niet bij deze snelheden Maar niettemin, klasse filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2006 Ik heb hier nog een leuk race-filmpje met twee vliegtuigen...... Vliegtuigrace Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2006 @ GtaSheep, Whaha, Relaxt filmpje! Btw: Dit is voor mij gewoon de absolute "Bomb": http://privat.bluezone.no/moa/supercars/ph...by%20GT-500.jpg http://www.g-power.dk/images/std-ford-Mustang.jpg Ik vind 'm een uitstraling hebben die, tjah, heel "speciaal" is , aangezien het zeker niet de mooiste auto is die ik ken, ik vind hem een "stoere" look hebben, en dat spreekt me aan ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroen.engeler Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2006 De land Rover Discovery 3 vind ik de mooiste auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Mooie Peugeot 206! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Tijd voor trucks. Daf 95 XF Superspace Cab Hele dikke Scania Topline Scania Longcab Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.