MadMike Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 De super mooie toyota supra uit the fast and the furious Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 Zet jouw plaatjes eens onder elkaar. Een mooie Skyline uit 2Fast 2Furious. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 De hippiebus staat boven alles: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mr.x Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 leuk dat deze topic t nog steeds goed doet na die lange tijd mja wat d8en jullie van de nieuwe Seat leon? (A) die owned Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 Zo'n kleine helikopter lijkt me ook wel hip om te hebben, vooral in een land waar de afstanden groot zijn (Australië, midden van Noord-Amerika) Een soort sparrow uit GTA dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 Ferrari spyder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 Mooi karretje alleen helaas zijn die eerder voor de superrijken van deze wereld weggelegd Ik hoef geen ferrari btw, je heb er bijna niks aan hier in nederland (drempelland) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2006 Vandaag heb ik lekker in de Taxi's gereden op mijn werk. Eerst mocht ik dat niet. Ik heb nog niet eens mijn rijbewijs. Ik reed zelfs in een Mercedes-Benz Sprinter (Verlengd) waar je groot rijbewijs voor nodig hebt. Deze Taxi's hebben wij waar ik nu in rij. PS: Ik rij alleen op eigen terrein. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2006 Mazzeltje, bedoel je die Sprinter die op het plaatje staat? Daar mag je gewoon met een ''B'' rijbewijs op hoor. Zelfs al is hij verlengt.. Toen ik als koerier werkte reed ik regelmatig op verlengde bussen en bakwagens. Zie plaatjes: met zulke auto's mag je gewoon rijden met een ''B'' rijbewijs.. (Het is wel wennen, je zit hoog en je moet laat insturen....) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2006 als ik t goed heb is de onderste een Ford Majestic, zelfs daar mag je met een B rijbewijs mee rijden. Mensen met alleen een B rijbewijs mogen voertuigen besturen die niet zwaarder zijn dan 3.500 kilo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zillah Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2006 Mijn Favoriete auto is Bugatti EB Veyron 16.4 Nja Niet Dat ik die auto wil hebben ofzo maar ik vind hem wel mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2006 een zeer flexe kar alleen is hij beetje erg duur >1.000.000 euro maar wel een leuk speeltje die een topsnelheid heeft van 412km/u. das dan leuk met 412km/u over de A16 racen hier ^^ lekker de politie pesten ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zillah Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) idd mr.x achja als je rijk bent Kan je die auto kopen en anders niej Bewerkt: 27 februari 2006 door Zillah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimh Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 Opel speedster Is niet zo duur als die andere maar ziet er erg goed uit Gemaakt samen met lotus, maar 7000 exemplaren. Worden niet meer gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 26 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2006 er was pas geleden ergens in Duitsland op de Autobahn iemand met een Enzo in de berm gereden, Enzo total loss, daar gaat je 9 eurotonnetjes die je zo ff in de prak rijdt. Ik moest even van de schrik bekomen dus hieronder een Enzo die in perfecte staat is: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.