Piet-Herr Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 Bedoel je deze zeldzame Enzo waarvan er maar 399 zijn gemaakt? http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=58446 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2006 hier men favoriete boot : klik hier men favoriete vliegtuig:klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zerorocks Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) dit is mijn droomauto Bewerkt: 28 februari 2006 door zerorocks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Argon Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2006 en dit is mijn droomauto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceSunshine Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Als ik later (misschien )mijn rijbewijs haal,koop ik waarschijnlijk, ofwel een Volvo s40 of een volvo v50. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Mijn droomauto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 @ AmsterdamBoy: vette bak! Hoe duur? Waar? Haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 Dit is de auto van mijn dromen. Een geweldige Aston Martin. De Auto van James Bond. http://www.automotivechronicles.com/articl...-martin-dbr.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 Dit is ook wel een chille bak van Porsche: Porsche Cayenne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 Ik vind heel veel auto's mooi, maar één van mijn favoriete is toch echt wel de Ferrari Enzo. De Crysler 300C vind ik ook erg mooi (Zie mijn signature). Mijn buurman heeft deze auto, en ik loop altijd te kwijlen als ik zijn auto voorbij zie rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 Zo dan doet je buurman dat goed, heeft hij zeker wel een chille auto Ik vind de Aston Martin ook wel mooi, die had mijn oom eerst ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 @ AmsterdamBoy: vette bak! Hoe duur? Waar? Haha Ik hou van Rally Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan007 Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2006 Toffe autoo nee grapje deze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2006 een stuk terug staat een filmpje van ghostrider die een politie ownt. uuhm die politie is ghostrider. bekijk maar zn 4e dvd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2006 Toffe autoo Er is eigenlijk niks mis mee met deze auto. Als ik over een paar maand mijn rijbewijs heb dan wil ik best wel zo'n auto hebben. Bij zo'n auto is het namelijk niet erg als je iets kapot maakt of schade rijd. Zulke auto's kun je lekker afbreken. Natuurlijk wil ik later wel een andere auto, voor het gezin bijvoorbeeld. En dan het liefst een BMW Touring. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.